Dom
Popravilo vrat ni edino, kar krije asistenca za dom
OKTOBER 2022 | čas branja:
Zadnja sprememba: 19. 10. 2022 ob 13:25:51
Poznate razliko med izvijačem in francoskim ključem? Veste, kje je omara z varovalkami? Odlično. Vendar, ko potrebujete nujno popravilo vhodnih vrat, popravilo vodovoda ali ogrevalnega sistema, ko morate ukrepati hitro ali pa tvegate še večjo škodo, ni treba biti sam svoj mojster. Pomaga lahko asistenca za dom. Predstavljamo 5 najpogostejših vzrokov, zaradi katerih se zavarovanci obračajo na naš asistenčni center.
Kaj je domska asistenca?
Z zavarovanjem asistence za dom oziroma domske asistence vam je na voljo organizacija pomoči in kritje nekaterih stroškov za:
- nujno pomoč obrtnikov. Naš asistenčni center sodeluje z več kot 200 različnimi izvajalci (vodovodni inštalater, elektroinštalater, inštalater ogrevalnih naprav, inštalater klimatskih naprav, krovec, mizar ali ključavničar in steklar),
- čistilni servis v primeru poplave ali vdora fekalne oziroma meteorne vode,
- storitve varovanja doma, na primer varovanje doma zaradi vloma,
- prevoz in začasno namestitev, prevoz od doma do začasne namestitve, ki jo lahko potrebujete, če recimo poplava uniči vaše stanovanje, v katerem ne morete bivati, dokler ga ne sanirate,
- odpiranje vhodnih vrat zaradi okvare ključavnice,
- informacije o začasni selitvi, o veterinarskih storitvah, o storitvah drugih strokovnjakov za popravila,
- posredovanje informacij zavarovancu oziroma upravičencem informacij o postopku reševanja posledic nujnega primera.
Zavarovanje domske asistence je vključeno v zavarovanje doma in je na voljo v dveh obsegih: Asistenca in Asistenca PLUS.
Če imate za svoj dom sklenjeno zavarovanje doma v obsegu Malega paketa, imate avtomatsko vključeno zavarovanje Asistence. Če imate Veliki paket, lahko osnoven obseg Asistence razširite na paket Asistenca PLUS. Če pa imate za svoj dom sklenjeno zavarovanje v obsegu paketa Comfort, imate avtomatsko vključeno zavarovanje Asistence PLUS.
To velja za sklenitev zavarovanja doma po spletu, kjer so vam na voljo trije vnaprej pripravljeni paketi za sklenitev. Če želite drugačna kritja, pa lahko zavarovanje z zastopnikom prilagodite po svoji meri.
V okviru Asistence PLUS vam je poleg naštetih storitev na voljo še organizacija in kritje:
- deratizacije in dezinsekcije v primeru nenadnega napada glodavcev oz. insektov,
- najema agregata v primeru popolnega izpada električne energije in
- popravilo naprav bele tehnike v primeru okvare.
V enem zavarovalnem letu domska asistenca zagotavlja storitve za največ 6 nujnih primerov. To so nenadni in nepričakovani dogodki, ki se zgodijo doma in bi brez hitrega ukrepanja lahko povzročili dodatno škodo.
Kriti sta 2 delovni uri in pol izvajalca obrtniških storitev in njegovi potni stroški v celoti ter do 12 evrov potrošnega materiala.
Katerih primerov je največ?
Sodelavci asistenčnega centra navajajo 5 najpogostejših primerov, ko ljudje potrebujejo pomoč asistence doma:
1. Okvara vodovodnih inštalacij:
Največkrat gre za najrazličnejša zamakanja na zunanjih ali vgrajenih vodovodnih ceveh v stanovanju.
Asistenca pošlje izvajalca, ki oceni težavo. Po potrebi zamenja tesnila na poškodovani cevi, cev zamenja ali namesti novo, če stare ni več možno popraviti.
Opozoriti pa moramo še na samo zavarovanje doma. Eno je asistenčna pomoč obrtnikov, možno pa je, da bo nastala dodatna škoda.
Obrtnik bo popravil cev, z zavarovanjem izliva vode pa bo krita nastala škoda. To velja, če se cevi ali naprave poškodujejo ali zamašijo ob pogoju, da tovrstne naprave in cevi ustrezno ter redno vzdržujete.
2. Okvara kanalizacijskih napeljav
Pogosti so primeri, da se zamašijo kanalizacijske cevi oziroma odtoki.
Izvajalec asistence vam bo pomagal s čiščenjem oziroma odmaševanjem najrazličnejših kanalizacijskih odtokov in pripadajočih cevi.
Od težavnosti vsakega primera je odvisen izbor orodja. Tako je pri zamašitvi kanalizacijskih cevi dodatno krita tudi ena intervencijska ura obratovanja stroja in strojnika/tehnika.
3. Okvare ogrevalnega sistema
Večinoma so to okvare gorilnikov, pogosto pa na najrazličnejše načine puščajo tudi ventili radiatorjev ali ti slabo delujejo.
Pri radiatorjih v večini primerov mora obrtnik v celoti odzračiti ves sistem in ga napolniti z vodo do priporočenega pritiska.
4. Poškodba oken
Največkrat okna poškoduje veter oziroma prepih, pogost vzrok pa je tudi vlom oziroma poskus vloma.
Asistenca pošlje steklarja, ki izmeri poškodovano steklo, namesti začasno zaščito in ga nato zamenja z novim steklom.
Če nimate sklenjenega zavarovanja stekel, boste morali strošek stekla poravnati sami.
5. Popravila vhodnih vrat:
Pri vhodnih vratih gre za dve pogosti težavi: okvaro ključavnice in poškodbo ključavnice zaradi poskusa vloma.
Izvajalec oceni, ali je možno le popravilo ključavnice ali pa jo je treba zamenjati.
Vsem petim opisanim primerom je skupno, da nastala težava vpliva na kakovost vašega bivanja, da morda ne veste, kako in s čim težavo ustrezno popraviti ali kje hitro dobiti pravega mojstra.
Zato je dobro, da veste, kam se lahko obrnete in kje poiščete pomoč.
Kako do asistence?
Asistenčni center je 24 ur na dan in vse dni v letu dosegljiv na brezplačni telefonski številki 080 2864. Pomoč in storitve organiziramo v Sloveniji in na Hrvaškem.
Enostavna prijava primera je omogočena tudi v aplikaciji i.triglav.
Ob prijavi center potrebuje vašo mobilno telefonsko številko, kamor prejmete SMS sporočilo o napotitvi pooblaščenega izvajalca. Prejmete tudi njegove podatke, da se lahko uskladite glede obiska.