Ne ustavljajte pod nadvozi. Raje se zavarujte

Ustavljanje pod nadvozi je nevarno in kaznivo. Na točo se pripravite z zavarovanjem.

Kljub rednim opozorilom policije lahko v času neviht in toče pod številnimi nadvozi, mostovi ali v predorih naletite na avtomobile, ki so se tam ustavili in poiskali zavetišče. Gre za nevarno početje, s katerim vozniki ogrožajo lastno kot tudi varnost drugih. Če pa jih pri tem dobi policija, pa jih lahko to drago stane. Pojasnjujemo, zakaj se ustavljanje pod nadvozi ne splača.

Na cesti ob neurju

V poletnih mesecih je možnost, da vas na cesti preseneti toča, precejšnja, tudi če spremljate vremensko napoved.

 

Policija svetuje, da takrat ne ustavljate vozila pod nadvozi, mostovi in v predorih. Ne smete ustavljati niti na odstavnem pasu avtoceste ali hitre ceste, razen v sili in  zaradi nudenja potrebne pomoči.

 

Če ste na avtocesti, raje zapeljite na najbližje počivališče ali parkirišče.

 

Obenem ne odpirajte vrat ali stekel, ostanite v vozilu in počakajte, da toča preneha. V vozilu ste varnejši tudi pred udarom strele.

 

Ne bodite eden tistih, na katere opozarja policija: Vozniki, ki se zaradi strahu, da jim bo toča poškodovala avto, ustavijo v predoru, vozijo vzvratno ali v nasprotni smeri ipd. Zaradi tega lahko nastajajo zastoji ali pa se zgodijo prometne nesreče.

 

Ustavljanje pod nadvozi ni le nevarno, je tudi kaznivo

Z ustavljanjem ne ogrožajte le svoje varnosti in varnosti drugih v prometu, temveč tvegate tudi kazen. Zakon o pravilih cestnega prometa prepoveduje ustavljanje ali parkiranje v predoru, galeriji in podvozu ter na viaduktu, mostu in nadvozu. Kazen za tovrsten prekršek znaša 80 evrov. Za ustavljanje ali parkiranje na vozišču avtoceste ali ceste, rezervirane za motorna vozila pa globa znaša 300 evrov. 

 

Če z ustavljanjem povzročite prometno nesrečo, se na kraju prometne nesreče ob ogledu ugotovi vzrok prometne nesreče in na podlagi tega ste kaznovani z globo.

 

Potrebujete kombinacijo delnega kaska B

Veliko bolj varni boste tako vi kot ostali udeleženci v prometu, če se boste proti toči zavarovali. To lahko naredite s sklenitvijo kombinacije delnega kaska B.

 

Kombinacija delnega kaska B krije naravne in elementarne nesreče, kot so toča, vihar, poplava, zemeljski plaz itd.

 

Sklenete jo lahko skupaj z zavarovanjem splošnega kaska ali zavarovanjem avtomobilske odgovornosti (AO) pri Zavarovalnici Triglav.

 

Ne le varneje, tudi ceneje bo kot tvegati, da vas policija kaznuje. S popusti vas lahko premija za kombinacijo delnega kaska B na vozilo stane med 30 in 40 evrov.

 

Ampak postopek popravila je tako dolg

Ne. Pozabite na izgovor, da boste dolgo časa čakali na popravilo in izplačilo. Tudi mi v zavarovalnici se zavedamo, da vozilo potrebujete čim prej, zato je postopek hiter in učinkovit:

 

1. Prijava škode:

  • Spletna prijava, ki omogoča takojšnjo prijavo kjerkoli in kadarkoli.
  • Prijava škode na brezplačni telefonski številki 080 555 555.
  • Sočasna prijava škode in ogled vozila pri pogodbenemu partnerju (seznam servisov).
  • Prijava na škodnem centru s pomočjo naših strokovnjakov z izpolnitvijo obrazca.

 

2. Ogled vozila:

Po prijavi se z dokumenti oglasite na izbranem škodnem centru, kjer opravite podpis prijave in ogled vozila.

 

3. Popravilo vozila:

Sledi popravilo vozila. Skrbi zaradi popravila vozila vam ni treba imeti. Avtomobil odpeljete na popravilo v karoserijsko delavnico, ki je usposobljena za tovrstna popravila. Svetujemo vam le, da se o primernosti izbrane delavnice posvetujete s cenilci.

 

Pri škodah večjega obsega, ki zajemajo širše področje ali poškodujejo več vozil na določenem območju, organiziramo cenitve v t. i. mobilni cenilni enoti. Zavarovanci se za ogled škode v taki enoti prijavite po telefonu. Ob prijavi prejmete ustrezna navodila in hkrati tudi dogovorite točen termin ogleda, ki je rezerviran zgolj za vas. Običajno je pri ogledu na mobilni cenilni enoti prisoten tudi tehnik – specialist za tovrstna popravila.

potovanja, avto, varna vožnja, avtomobilsko zavarovanje, prijava škode, škodni primer
Preberite tudi