Kaj se dogaja z mojo prijavo škode?
Z aplikacijo Triglav Škode enostavnejša prijava in spremljanje škodnih in asistenčnih primerov.

Če se vam v prihodnje pripeti nesreča doma ali na cesti, boste ob sebi želeli imeti svoj pametni telefon. Omogočil vam bo, da boste nastalo škodo enostavno prijavili in spremljali, kaj se z njo dogaja. Pojasnjujemo, kako si namestiti in uporabljati mobilno aplikacijo Triglav Škode.

Prijava z i.triglav računom ali brez

Ob škodnem dogodku doma ali v prometu si želite čim prej iz nastale neprijetne situacije. Zato smo posodobili mobilno aplikacijo Triglav Škode, ki vam omogoča, da hitro in enostavno prijavite nastalo škodo oziroma potrebo po asistenci.

 

Prednost mobilne aplikacije Triglav Škode je tudi ta, da lahko ves čas spremljate, kaj se z vašo prijavo škode ali asistenčnega primera dogaja.

 

Uporaba aplikacije je brezplačna. Po ceniku operaterja se uporabniku aplikacije zaračuna le prenos podatkov.

 

Če se v aplikacijo prijavite z i.triglav računom, boste čas postopka prijave še bolj poenostavili in skrajšali, saj vam ne bo treba ročno vnašati svojih podatkov. Ti se bodo sami prenesli iz zavarovalnih polic z vašega i.triglav računa. Obenem se vam ne bo treba identificirati ob naročilu asistence.

 

Aplikacijo pa lahko uporabljate tudi, če i.triglav računa nimate.

 

Kako se prijavite?

V aplikacijo se prijavite z uporabniškim imenom in geslom, ki ga imate za uporabo spletne poslovalnice i.triglav, kjer ste že dodali vsaj eno zavarovalno polico.

 

Za registracijo v i.triglav potrebujete elektronski naslov, na katerega boste prejeli elektronsko pošto s povezavo za potrditev registracije. Po uspešni prijavi morate v svoj račun dodati vsaj eno zavarovalno polico. Vaš elektronski naslov je uporabniško ime za prijavo v spletno poslovalnico i.triglav.

 

Naročilo asistence z aplikacijo Triglav Škode

Asistenco lahko potrebujete, ko na primer natočite napačno gorivo, se vam pripeti nesreča doma ali v tujini. Z aplikacijo lahko za pomoč enostavno naročite asistenco:

 

  1. Zaženite aplikacijo Triglav Škode (z i.triglav računom ali kot neprijavljen uporabnik).
  2. Izberite zavarovalno vrsto za naročilo asistence (VOZILO, DOM, KOLO, POTOVANJE V TUJINI).
  3. Vnesite kontaktne in identifikacijske podatke ter podatke o zavarovanju. Če ste prijavljeni z i.triglav računom, boste imeli določene podatke že vnesene. Iz nabora zavarovalnih polic izberete tisto, ki se nanaša na vaš primer.
  4. Če je možno, priložite fotografije asistenčnega primera.
  5. Oddajte svoje naročilo.
  6. V najkrajšem možnem času boste prejeli klic našega operaterja.
  7. Ob zaključku vašega asistenčnega primera lahko s kratko anketo podate svoje mnenje o kakovosti opravljene storitve.

 

Ves čas lahko spremljate, kaj se dogaja z vašim asistenčnim primerom v rubriki »Pregled prijav«.

 

Prijava škodnega primera

Če se zaletite, povzročite prometno nesrečo, poškodujete vozilo… lahko z aplikacijo enostavno prijavite nastali škodni primer:

 

  1. Zaženite mobilno aplikacijo Triglav Škode (z i.triglav računom ali kot neprijavljen uporabnik).
  2. Izberite zavarovalno vrsto za prijavo škode (VOZILO, DOM, KOLO).
  3. Vnesite kontaktne in identifikacijske podatke ter podatke o zavarovanju (prijavljeni z i.triglav računom boste imeli določene podatke že vnesene).
  4. Priložite fotografije škodnega dogodka.
  5. Oddajte svojo prijavo.
  6. Prejeli boste obvestilo o sprejeti prijavi, v najkrajšem možnem času vas bo poklical operater. Od prijave lahko s klikom na gumb »Preveri status« preverjate, kaj se dogaja z vašo prijavo.
  7. Ob zaključku vaše prijave lahko s kratko anketo podate svoje mnenje o kakovosti izvedene storitve. To nam omogoča, da prejmemo pomembne povratne informacije, ki nam bodo pomagale, da aplikacijo ustrezno nadgrajujemo. Izpolnjevanje ankete ni obvezno.

 

V rubriki »Preveri status« si bodo statusi sledili takole:

 

  • Sprejet: prijava je bila poslana v sistem zavarovalnice.
  • Odprt: zaposleni v zavarovalnici prijavo obravnavajo.
  • Zavrnjen: zaposleni v zavarovalnici so prijavo zavrnili, ali pa
  • Zaključen: zaposleni so prijavo potrdili, postopek prijave v aplikaciji je zaključen. Prijava gre naprej v obravnavo.
  • Arhiviran: stranka je izpolnila anketo.

 

Mobilna aplikacija Triglav Škode je na voljo brezplačno za pametne telefone z operacijskim sistemom Android (4.1 in novejši) ali iOS (9.0 in novejši) in vgrajenim GPS-sistemom.

 

Če bi imeli težave z uporabo aplikacije ali z njenim delovanjem, se lahko vedno obrnete na brezplačno telefonsko številko 080 555 555 ali na elektronski naslov info@triglav.si.

 

Prenos aplikacije za Android: Prenos aplikacije za iOS:

 

prijava škode, škodni primer, mobilni telefon, avtomobilska asistenca, domska asistenca, avtomobilsko zavarovanje, paketno zavarovanje DOM, turistično zavarovanje, zavarovanje koles in kolesarjev
Preberite tudi