Kaj, če vas računalnik pusti na cedilu?

S klicem na računalniško asistenco do popravila vašega računalnika.

»Zakaj je tako počasen?« »Kako naj namestim protivirusni program?« »Ojoj, a je ta priponka okužena?« Podobno se sprašujejo številni uporabniki računalnikov. Morda ste med njimi. Si življenja brez računalnika, spleta in družbenih omrežij ne predstavljate, a ko vam jo ti zagodejo, ne veste, kaj bi? Z zavarovanjem računalniške asistence boste težavo lahko rešili z enim samim klicem.

Število uporabnikov računalnikov narašča

Po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije je v prvem četrtletju leta 2017 kar 80 % gospodinjstev imelo računalnik.

 

Internet je v tem obdobju redno uporabljalo 79 % oseb, starih med 16 in 74 let, leta 2016 pa 75 %.

 

Uporaba računalnikov se torej povečuje, saj ta uporabniku omogoča številne dejavnosti: brskanje po spletu, plačevanje računov, uporabo družbenih omrežij, video klice itd. Vse našteto olajša življenje, a če niste previdni in zelo vešči, vam ga lahko tudi zagreni.

 

Število nevarnosti narašča

Varni na internetu opozarjajo na viruse, ki prežijo tudi na zgledne uporabnike. 

 

»Janez verjame, da je pred računalniškimi virusi varen. Poglejte: ne obiskuje spornih spletnih strani, ne prenaša filmov in piratskih vsebin ter ne klika na čudne povezave. Na sploh ne klika rad in na živce mu gredo vsa obvestila o raznih posodobitvah, ki za nameček zahtevajo ponoven zagon računalnika. In če dobro pomisli, tudi na družbenih omrežjih se obnaša odgovorno. Redkokdaj objavlja fotografije in ne deli vsake nagradne igre, ki jo vidi. Na kratko, zgleden uporabnik.«

 

Vseeno je računalnik okužil tako, da je obiskal spletno stran soseda mizarja. Ker je ta ni redno vzdrževal, so spletni napadalci nanjo z lahkoto podtaknili škodljivo kodo.

 

Najpogostejši način širjenja virusov je še vedno, da odprete okuženo priponko v elektronskem sporočilu in tako okužite računalnik.

 

Niso pa virusi edini problem za vaš računalnik. Varni na internetu po podatkih ponudnika storitev v oblaku Cloudwards navajajo, da se pri 44 % primerov podatki na računalniku izgubijo zaradi okvare na strojni opremi. Z 32 % sledi človeška napaka, v 14 % pa je kriva okvara programske opreme.

 

Kaj, ko gre nekaj narobe?

Računalnik vam jo torej lahko prej ali slej zagode. Tudi sami pa najbrž veste, da je najboljša preventiva.

 

Uporabljajte zgolj programsko opremo, za katero imate licenčne pravice za uporabo.

 

Na spletu in družbenih omrežjih upoštevajte 5 pravil dobrega gesla.

 

Na računalniku imejte nameščen redno posodobljen in aktiven protivirusni program. Imejte aktiven požarni zid, ki mora imeti nameščeno sodobno programsko opremo. Posodabljate tudi spletne brskalnike.

 

A, kaj, če se težave pojavijo že pri tem? Kaj, ko enostavno nameščanje protivirusnega programa sploh ni enostavno? Da o okužbi računalnika z virusom, počasnem delovanju, težavah s tiskalnikom, vdoru v vaš profil na družbenih omrežjih in podobnih nevšečnostih sploh ne govorimo?

 

Če z avtom obtičite na cesti zato, ker vam je zmanjkalo goriva, ker ste predrli gumo ali ker vam nagaja nekaj povsem drugega, vam lahko pomaga avtomobilska asistenca, ki jo sklenete ob avtomobilskem zavarovanju. Z enim samim klicem je pomoč na poti k vam.

 

Zakaj bi bilo z računalnikom drugače? Ni vam treba biti strokovnjak, ko pa strokovnjaka lahko pokličete z zavarovanjem računalniške asistence.

 

Pomoč z enim samim klicem

Računalniško asistenco lahko na 080 2864 pokličete ob naslednjih primerih:

 

  • Zaradi vdora ali neupravičenega dostopa v vaš račun oziroma profil na družbenih omrežjih Facebook, Instagram, Gmail, Snapchat, Twitter ipd.
  • Če je treba vzpostaviti oziroma poskusiti ponovno vzpostavitvi uporabniški račun na omenjenih družbenih omrežjih.
  • Za diagnostiko in čiščenje oziroma poskus očiščenja računalnika zaradi okužbe z računalniškim virusom.
  • Za pomoč pri namestitvi brezplačnega protivirusnega programa in/ali požarnega zidu, če nimate ustrezne računalniške zaščite itd.
  • Pri težavah s tiskalnikom, sliko ali zvokom – za programsko odpravo težave ter pomoč in svetovanje, če imate na računalniku strojno težavo.
  • Pri težavah s kreiranjem uporabniškega računa za elektronsko pošto (Gmail, Outlook ...) –in namestitvi aplikacije, če je treba.
  • Zaradi počasnega delovanje računalnika – pomoč pri pospeševanju delovanja računalnika.

 

Mesečna premija za individualno zavarovanje znaša 1,08 evra, za družinsko pa 1,34 evra. S tem so kriti stroški izvajalca računalniške asistence.

 

Zavarovanje računalniške asistence v enem zavarovalnem letu zagotavlja storitve za največ 6 primerov računalniške asistence.

 

Najbolje skupaj z zavarovanjem kibernetske zaščite

Za popolno zaščito vam svetujemo, da zavarovanje sklenete skupaj z zavarovanjem kibernetske zaščite, ki krije stroške:

 

  • za ponovno vzpostavitev delovanja računalnika zaradi virusa ali vdora v računalnik,
  • za pregled in presojo, ali je mogoče izgubljene in poškodovane podatke obnoviti in povrniti
  • ter za obravnavanje in pogajanje ter stroške odkupnine.

 

Zavarovanje računalniške asistence je del novega produkta – zavarovanja osebne zaščite. Lahko obsega le eno zavarovanje ali več, poleg računalniške asistence:

 

  • kibernetsko zaščito,
  • odgovornost zasebnika,
  • pravno zaščito,
  • računalniško asistenco
  • ter nezgodno zavarovanje in asistenco po poškodbi.

 

Lahko ga sklenete individualno ali v obliki družinskega zavarovanja.

%
Vključite zavarovanje osebne zaščite v Triglav komplet in si prislužite 1 % dodatnega popusta.

Zanima me več
zavarovanje osebne zaščite, spletna varnost, spletno nakupovanje, zavarovanje kibernetske zaščite, osebne finance
Preberite tudi