Ostajamo vam na voljo

Vse o prijavi škode, asistenčnem centru in urejanju zavarovanj v času epidemije koronavirusa.

Ostanite doma! To je navodilo, ki ga trenutno lahko slišite povsod. Tudi mi v zavarovalnici vas pozivamo, da ga spoštujete in vam omogočamo, da vse, kar se da, uredite na daljavo – od doma. Pojasnjujemo, kako je s prijavo škode, pomočjo asistence in z morebitnem urejanjem zavarovanj v času epidemije novega koronavirusa.

Kje prijavim škodo, ali moram na zavarovalnico?

Ne, naše poslovalnice so zaprte. Zato vas prosimo, da ne hodite na zavarovalnico. Škodo prijavite po enem izmed naslednjih kanalov:

  • spletna prijava,
  • mobilna prijava – Triglav asistenca (aplikacijo si na mobilni telefon namestite iz GooglePlay ali App Store trgovine),
  • škode na vozilih lahko prijavite pri pogodbenih izvajalcih. Ker se posamezni med njimi odločajo, da v interesu preprečevanja širitve virusa zapirajo svoja vrata, priporočamo, da sproti preverite, v kakšnem obsegu ti poslujejo,
  • brezplačna telefonska prijava na 080 555 555,
  • po (mobilnem) telefonu ali elektronski pošti (ime.priimek@triglav.si) se lahko obrnete tudi na svojega zastopnika.

 

Do nadaljnjega vas prosimo, da se izognete pošiljanju papirne dokumentacije.

 

Kako prijavim škodo na daljavo?

Za varno in hitro reševanje škod vas prosimo, da ob prijavi priložite:

  • fotografije poškodovane stvari,
  • vso dokumentacijo, ki jo imate v času prijave obravnavanega škodnega primera.

 

Vso dokumentacijo, ki jo bomo od vas potrebovali in vas za njo prosili, nam posredujte kot skeniran dokument ali fotografijo v e-obliki:

 

V teh izrednih razmerah še svetujemo, da s prijavo škode ne hitite, če ne gre za nujen primer. Najprej poskrbite za svojo varnost.

 

Upoštevali bomo tudi prijave, ki bodo prispele v prihodnjih dneh ali tednih.

 

Kako je s podaljšanjem avtomobilskega zavarovanja?

Vlada Republike Slovenije je izdala Odlok o začasni prepovedi izvajanja tehničnih pregledov in drugih postopkov v zvezi z registracijo motornih vozil do 16. aprila. Veljavnost prometnih dovoljenj vključno z zavarovanjem motornih vozil pa se bo podaljšala do 16. maja, torej en mesec dlje, kot bo trajala prepoved izvajanja tehničnih pregledov.

 

Odlok vlade se nanaša na veljavnost prometnih dovoljenj in čeprav omenja tudi zavarovanja, na veliko večino avtomobilskih zavarovanj Zavarovalnice Triglav nima posebnega vpliva. Ta so namreč večinoma permanentna in veljajo tudi po datumu zapadlosti premije v plačilo, če niso bila odpovedana.

 

Ne glede na to ponovno izpostavljamo, da ves čas omogočamo ureditev zavarovanja na daljavo. Zato vam svetujemo, da stopite v stik s svojim zavarovalnim zastopnikom ter uredite podaljšanje obveznega zavarovanja avtomobilske odgovornosti in drugih prostovoljnih avtomobilskih zavarovanj, da se izognete morebitnim zaostankom, ko bo prepoved izvajanja tehničnih pregledov potekla.

 

Kako pa lahko podaljšam zavarovanje za dom in druga zavarovanja?

Če imate sklenjeno paketno zavarovanje DOM, vam ni treba storiti ničesar, saj vam bo zavarovalnica po pošti posredovala obračun zavarovalne premije in račun, ki ga poravnate. S tem je zavarovanje urejeno. Če niste prepričani ali imate kakšno vprašanje, lahko po telefonu ali elektronski pošti to preverite z zastopnikom ali z zavarovalnico. Spodaj navajamo, kako stopite v stik z nami.

 

Če imate sklenjena druga premoženjska zavarovanja, denimo požarno zavarovanje, zavarovanje stanovanjskih premičnin, zavarovanje vloma, avtomobilsko zavarovanje, ipd., se obrnite na zastopnika. Z njim boste lahko uredili zavarovanje na daljavo na način, ki ga pojasnjujemo spodaj.

 

Kako naj sklenem novo zavarovanje ali podaljšam zavarovanje, ki ni permanentno?

V Zavarovalnici Triglav smo razvili možnost sklepanja zavarovanj na daljavo. To pomeni, da boste lahko z zastopnikom zavarovalnice sklenili oziroma uredili zavarovanje od doma, brez fizičnega stika oziroma prisotnosti obeh strani. Pogoj za ta način poslovanja na daljavo je, da imate:

  • elektronsko pošto, na katero vam bo zastopnik poslal povezavo za dostop do pripravljene zavarovalne dokumentacije in
  • mobilno telefonsko številko, na katero boste prejeli potrditveno kodo, s katero boste lahko dostopali do posredovane zavarovalne dokumentacije in jo s klikom na posamezni dokument tudi podpisali.

 

Številna zavarovanja lahko še naprej samostojno sklenete preko spleta.

 

Ali v tem času še vedno zagotavljate asistenčno pomoč?

Vemo, da nesreča ne počiva, tudi v tem času ne bo, zato našim zavarovancem še naprej zagotavljamo pomoč pri nujnih primerih.

 

Torej, če imate sklenjeno domsko ali avtomobilsko asistenco, se še naprej lahko obrnete na naš Asistenčni center:

  • s pomočjo mobilne aplikacije Triglav Asistenca, ki si jo brezplačno naložite v spletnih trgovinah App store in Google Play,
  • na brezplačni telefonski številki 080 2864.

 

V Asistenčnem centru se nihče ne oglasi …

Glede na trenutne razmere se lahko zgodi, da boste morali čakati na prostega sodelavca zavarovalnice. Če se ne javijo, ker so zasedeni z reševanjem drugega primera, se vaš klic vseeno zabeleži. Takoj, ko bodo prosti, vas pokličejo nazaj.

 

Vas pa prosimo za razumevanje. Prav tako pa vas še enkrat pozivamo, da se ne izpostavljate nevarnostim in se odpravljate le na nujne poti. Tako bomo lahko hitro in učinkovito reševali nujne probleme.

 

Kam se lahko obrnem …

  • … če imam vprašanje v zvezi z opominom zaradi neplačila zavarovalne premije?
    Pišite nam na elektronski naslov: opomini@triglav.si.
  • … če imate vprašanja o stanju terjatev, dobropisov, plačilih premije ….?
    Pišite nam na elektronski naslov: info-obvestila@triglav.si.

 

Kaj, če zbolim v tujini?

Se v tem trenutku nahajate v tujini in menite, da ste zboleli, sklenjeno pa imate zavarovanje potovanj v tujino? Zavarovanje med drugim krije zdravstveno zavarovanje, prekinitev potovanja ali kasnejšo vrnitev s potovanja.

 

Zavarovalno kritje velja tudi, če v tujini zbolite zaradi okužbe s koronavirusom.

 

Za pomoč se obrnite na telefonsko številko: +386 2 222 28 64, kjer vam bodo sodelavci svetovali, kako do zdravnika.

 

Preberite si tudi vse o odpovedi potovanj zaradi koronavirusa.

 

Imel sem termin za pregled pri specialistu preko zavarovanja Specialisti/Specialisti+, zdaj pa je odpovedan. Kaj sedaj?

Skladno s sprejetimi ukrepi za zajezitev epidemije izvajalci zdravstvenih storitev trenutno ne zagotavljajo nenujnih storitev. Posledično so odpovedani že dogovorjeni termini, prav tako ni možno dogovarjanje novih terminov. Storitve se bo izvedlo takoj, ko bo mogoče, za vse informacije pa lahko pokličete Zdravstveno točko na brezplačno telefonsko številko 080 2664 ali pišete na e-naslov tocka@triglavzdravje.si.

 

Kako je z izplačilom življenjskega zavarovanja, če mi to poteče v tem času?

Če vam zavarovanje poteče s 1. 4., 1. 5. ali 1. 6. 2020, boste od zavarovalnice prejeli obvestilo, s katerim vas bomo seznanili s trenutno situacijo in vam ponudili možnost ureditve izplačila na daljavo oziroma možnost podaljšanja zavarovalne dobe pri naložbenih zavarovanjih.

Sicer pa velja, da lahko zahtevek za izplačilo zavarovalne vsote za doživetje pošljete po elektronski pošti na e-naslov: skode.zivljenje@triglav.si. Zraven priložite:

  • sken osebnega dokumenta s fotografijo (osebna izkaznica /potni list /vozniško dovoljenje),
  • izjavo o politični izpostavljenosti,
  • izjavo o davčnem rezidentstvu.

 

Obrazci so dostopni na spletni povezavi prijava škode, več o postopku izplačila pa si lahko preberete tudi v članku

 

Če bodo naši sodelavci imeli dodatna vprašanja ali bodo potrebovali dodatno dokumentacijo, se vam bodo javili po elektronski pošti. Vlogo za izplačilo doživetja lahko oddate tudi kasneje. 

 

Ali bi življenjsko zavarovanje krilo smrt kot posledico okužbe z novim koronavirusom?

Da. V primeru smrti zaradi posledic okužbe s koronavirusom bi zavarovalnica upravičencu, ki je določen na polici, izplačala zavarovalno vsoto za primer smrti zavarovane osebe.

 

Kje lahko plačam obrok za zavarovanje, če so vaše poslovalnice zaprte?

Položnice lahko plačate na pošti, banki, bankomatih ali preko spletne banke, če jo uporabljate. Možno je tudi plačilo preko aplikacije mBills.

 

Kako naj uveljavljam nezgodno zavarovanje, če se v tem času poškodujem in zaradi razmer v zdravstvu ne morem zbrati vse dokumentacije?

Če ste zdravljenje zaključili in ste že prejeli vso zdravstveno dokumentacijo, lahko prijavo škode oddate izključno preko zgoraj omenjenih kanalov. Prijavi priložite vso dokumentacijo, ki jo imate, lahko jo skenirate ali fotografirate.

 

Če zdravstvene dokumentacije (izvidov o poškodbi in dokumentacije o zaključku zdravljenja) še nimate, vam svetujemo, da v tem trenutku zaradi zaostrene zdravstvene situacije ne hodite do zdravnika. S prijavo škode lahko počakate in predvsem v tem času poskrbite za svojo varnost. Vse potrebne dokumente boste lahko oddali, ko se bo zadeva umirila in boste spet lahko obiskali zdravnika.

 

Namesto zaključka – pojasnilo: članek bomo sproti dopolnjevali in posodabljali, saj se razmere nenehno spreminjajo, zato nas od doma spremljajte še naprej.

 

avtomobilska asistenca, prijava škode, škodni primer, avtomobilsko zavarovanje , sklepanja zavarovanj, zdravje, zavarovanje prek spleta, paketno zavarovanje DOM, domska asistenca, turistično zavarovanje
Preberite tudi