Na poti
5 najpogostejših vprašanj o turističnem zavarovanju
JUNIJ 2022 | čas branja:
Zadnja sprememba: 08. 07. 2024 ob 15:46:37
Kdaj skleniti turistično zavarovanje, kakšna kritja potrebujem in zakaj Evropska kartica ni dovolj? V članku odgovarjamo na pogosta vprašanja, ki jih prejemamo.
1. Katero turistično zavarovanje izbrati?
Žal niti v tujini nesreča ne počiva. Lahko zbolite, izgubite dokumente, povzročite nesrečo, lahko vam ukradejo prtljago … z vsem tem se ljudje srečujejo na potovanjih.
Z našim zavarovanjem vam v zgoraj omenjenih primerih ne bo treba skrbeti še glede stroškov, ki bi nastali, in se lahko osredotočite na to, da čim prej poiščete pomoč in težave rešite.
Prav tako vam stojimo ob strani, če vam ukradejo osebne dokumente ali plačilne kartice, rešujemo zagate zaradi predčasnega vračanja domov ipd., v primeru poškodovanja tretje osebe ali stvari pa imate vključeno tudi zavarovanje odgovornosti.
Na voljo imate tudi tri različne pakete, A, B in C. Ti se razlikujejo po zavarovalnih kritjih, ki jih vključujejo. Izbirate pa lahko tudi čas trajanja zavarovanja.
Če želite glede na vaš namen potovanja drugačno kombinacijo zavarovalnih kritij, kot so predhodno predstavljena, se lahko obrnite na vašega zavarovalnega zastopnika ali obiščite našo poslovalnico.
2. Kdaj skleniti zavarovanje potovanj v tujino?
Zavarovanje začne veljati šele naslednji dan po sklenitvi zavarovanja in plačilu premije ali kasneje. Zato ga sklenite najpozneje na dan pred potovanjem, ne glede na to, ali ga sklepate prek spleta, pri zastopniku, na naših poslovnih mestih ali na pooblaščenih turističnih agencijah.
Zavarovanje potovanj v tujino lahko enostavno sklenete po spletu.
3. Kako prijaviti škodni primer?
V primeru nezgode ali bolezni v tujini pokličite asistenčni center, ki nudi 24-urno pomoč oziroma asistenco, in sicer na tel. št. 386 2222 2864. Ta bo potem organizirala zdravljenje in v okviru zavarovalne vsote pokrila stroške zdravljenja v bolnišnici ter stroške prevoza do bolnišnice ali v domovino.
Če zaradi okoliščin asistenčne pomoči ne morete uporabiti in boste stroške zdravljenja in drugih storitev poravnali sami, lahko povračilo stroškov uveljavljate po povratku v domovino na naši najbližji enoti.
Predložiti morate zavarovalno polico, celotno zdravstveno dokumentacijo in originalne račune, ki jih zahtevajte ob plačilu storitev.
Če pa v tujini ne iščete zdravstvenih storitev in si sami organizirate prevoz v domovino ter šele tu obiščete zdravnika, potem to ni več predmet zavarovanja za tujino, saj so ti stroški kriti v okviru obveznega zdravstvenega zavarovanja v Sloveniji.
4. Zakaj ni dovolj evropska kartica zdravstvenega zavarovanja?
Evropska kartica v večini tujih držav krije stroške nujne zdravstvene pomoči v zdravstvenih ustanovah, ki so del javne zdravstvene mreže. Evropska kartica ne krije stroškov nekaterih nujnih storitev, kot sta na primer:
- prevoz poškodovanega iz tujine v Slovenijo in
- prevoz s helikopterjem do bolnišnice.
Od poletja 2024 zdravstvene storitve v okoli 30 hrvaških turističnih ambulantah sicer niso več plačljive, krilo jih bo zdravstveno zavarovanje. Stroške zdravniške pomoči oziroma zdravstvenih storitev bo turistom iz Evropske unije torej krila evropska kartica zdravstvenega zavarovanja.
Pomembno: Zasebne turistične ambulante, ki še niso sklenile pogodbe s hrvaškim zavodom za zdravstveno zavarovanje, ostajajo plačljive.
Prav tako je priporočljivo, da sklenete tudi zdravstveno zavarovanje za tujino, ki krije stroške zdravljenja in storitve, ki niso vključene v obvezno zavarovanje.
5. Je možno zavarovati odpoved potovanja?
Na voljo imate samostojno Zavarovanje odpovedi turističnih potovanj in Zavarovanje odpovedi večkratnih potovanj v tujino. Slednje lahko sklenete kot razširitev paketa C celovitega Zavarovanja potovanj v tujino.