5 najpogostejših vprašanj o turističnem zavarovanju

Pojasnjujemo najbolj pogoste neznanke o zavarovanju potovanj v tujino.

Vemo, da radi potujete, saj dobivamo številna vprašanja o tej tematiki. Najbolj pogosto, katero turistično zavarovanje izbrati? Naše zavarovanje potovanj v tujino. Naj vam ga pojasnimo.  

1. Katero turistično zavarovanje izbrati?  

Žal niti v tujini nesreča ne počiva. Lahko zbolite, izgubite prtljago, povzročite nesrečo … z vsem tem se ljudje srečujejo tudi na potovanjih.

 

Z našim zavarovanjem vam v zgoraj omenjenih primerih ne bo treba raziskovati in iskati pomoči v neznanem okolju. Mi vas usmerimo na pravo mesto in poskrbimo za hitro in učinkovito pomoč.

 

Naš 24-urni asistenčni center vam je na voljo na telefonski številki +386 2222 2864. Če bodo v času vašega klica vsi operaterji zasedeni, vas bodo v najkrajšem času poklicali nazaj.

 

Prav tako vam stojimo ob strani, če se vam poškoduje prtljaga, izgubite prtljago ali osebne dokumente, rešujemo zagate zaradi zamude letov, predčasnega vračanja domov ipd., v primeru poškodovanja tretje osebe ali stvari pa imate vključeno tudi zavarovanje odgovornosti.

 

2. Kdaj skleniti zavarovanje potovanj v tujino?

Zavarovanje začne veljati šele naslednji dan po sklenitvi zavarovanja in plačilu premije ali kasneje. Zato ga sklenite  najpozneje na dan pred potovanjem, ne glede na to, ali ga sklepate prek spleta, na naših poslovnih mestih ali na pooblaščenih turističnih agencijah.

 

Zavarovanje potovanj v tujino lahko enostavno sklenete po spletu.

 

3. Kako prijaviti škodni primer? 

V  primeru nezgode ali bolezni v tujini pokličite asistenčni center, ki nudi 24-urno pomoč oziroma asistenco, in sicer na tel. št. 386 2222 2864. Ta bo potem organizirala zdravljenje in v okviru zavarovalne vsote pokrila stroške zdravljenja v bolnišnici ter stroške prevoza do bolnišnice ali v domovino.

 

Na asistenčni center  se obrnete čim prej oziroma najkasneje v 48 urah od nastanka bolezni ali škodnega primera.

 

Če zaradi okoliščin asistenčne pomoči ne morete uporabiti in boste stroške zdravljenja in drugih storitev poravnali sami, lahko povračilo stroškov uveljavljate po povratku v domovino na naši najbližji enoti. Predložiti morate zavarovalno polico, celotno zdravstveno dokumentacijo in originalne račune, ki jih zahtevajte ob plačilu storitev. 

 

Če pa v tujini ne iščete zdravstvenih storitev in si sami organizirate prevoz v domovino ter šele tu obiščete zdravnika, potem to ni več predmet zavarovanja za tujino, saj so ti stroški kriti v okviru obveznega zdravstvenega zavarovanja v Sloveniji.


Zakaj ni dovolj evropska kartica zdravstvenega zavarovanja?

Evropska kartica v večini tujih držav krije stroške nujne zdravstvene pomoči v zdravstvenih ustanovah, ki so del javne zdravstvene mreže. Ne krije pa stroškov nekaterih nujnih storitev, kot sta na primer:

  • prevoz poškodovanega iz tujine v Slovenijo in
  • prevoz s helikopterjem do bolnišnice.

 

Na Hrvaškem običajno med 15. junijem in 15. septembrom odprejo dodatne turistične ambulante, ki so namenjene nujnim zdravstvenim storitvam za turiste. Te ne sodijo v javno zdravstveno mrežo, zato vam evropska zdravstvena kartica ne bo veljala, zdravljenje pa boste morali plačati. ZZZS pacientu doma namreč povrne le stroške v višini pogodbene cene, ki jo hrvaški zavod prizna svojim pogodbenim izvajalcem zdravstvenih storitev. (Vir: https://www.avtokampi.si/novice/turisticne-ambulante-hrvaska)

Če imate sklenjeno zavarovanje potovanj v tujino, lahko stroške zdravljenja uveljavljate, ko se vrnete domov.

 

4. Je možno zavarovati odpoved potovanja?

Na voljo imate samostojno Zavarovanje odpovedi turističnih potovanj in Zavarovanje odpovedi večkratnih potovanj v tujino. Slednje lahko sklenete kot razširitev paketa C celovitega Zavarovanja potovanj v tujino.

 

Zavarovalno kritje velja tudi, če v tujini zbolite zaradi okužbe s koronavirusom. Preberite si več o kritjih vezanih na koronavirus.

 

5. Po čem se razlikujejo paketi zavarovanj?

Poleg izbire trajanja zavarovanja so vam na voljo tudi trije različni paketi, A, B in C. Ti se razlikujejo po zavarovalnih kritjih, ki jih vključujejo.

 

Če želite glede na vaš namen potovanja drugačno kombinacijo zavarovalnih kritij, kot so predhodno predstavljena, se lahko obrnite na vašega zavarovalnega zastopnika ali obiščite našo poslovalnico.

 

Ste pomislili na vse? Prenesite si naš seznam opravil, ki jih morate urediti preden se odpravite na dopust
potovanja, sklepanje zavarovanj
Ne zamudite ničesar!

Izbor najnovejših zgodb in nasvetov za brezskrben vsakdan dvakrat na mesec v vašem e-nabiralniku.