Na poti
Ko dopust ne gre po načrtu
DECEMBER 2023 | čas branja:
Zadnja sprememba: 08. 07. 2024 ob 15:47:53
Zakaj je tako pomembno, katero turistično zavarovanje za potovanje boste izbrali? Zato, da se boste hitro in enostavno rešili iz zagate, če zbolite, izgubite prtljago, ali pa vam ukradejo osebne dokumente in plačilne kartice. Pojasnjujemo ključne postopke in korake, kje in kako se lotiti uveljavljanja zavarovanja potovanj v tujino.
Ne cena, temveč kritja
Ko se odločate o primernem zavarovanju potovanj v tujino, ne razmišljajte le o cenovno najbolj ugodni možnosti. Raje se vprašajte, zakaj sklepate to zavarovanje in kakšnim nevarnostim boste na potovanju izpostavljeni.
Izbirate lahko namreč med tremi paketi zavarovanj, ki omogočajo kritja po vaši meri in so časovno prilagojeni času trajanja potovanja oz. potovanj.
Zavarovanje lahko z doplačilom zavarovalne premije razširite z naslednjimi zavarovalnimi kritji:
- paket C z višjim kritjem za zdravstveno zavarovanje na potovanjih v tujini z asistenco;
- paket C z dodatnim zavarovanjem odpovedi večkratnih potovanj v tujino.
Kritja zavarovanja potovanj v tujino smo predstavili zato, da veste, v katerih primerih vam je na voljo pomoč zavarovalnice. Zdaj pa poglejmo črne scenarije, predvidimo nesreče, kraje, zamude in druge nevšečnosti, da boste vedeli, kako uveljaviti zavarovanje, če se vam zgodijo.
Na potovanju zbolite
Na voljo sta dve možnosti:
- Pokličete Triglav asistenco na tel. št. +386 2222 2864, kjer so vam na voljo 24 ur na dan. Sodelavci v klicnem centru bodo organizirali zdravljenje, zavarovanje pa bo v okviru zavarovalne vsote pokrilo stroške zdravljena v bolnišnici ter stroške prevoza do bolnišnice ali v domovino. Vam v tem primeru ni potrebno storiti ničesar več. Razen obiskati zdravnika, ki vam ga priporočijo.
Zdravstveno asistenco lahko pokličete tudi neposredno iz mobilne aplikacije i.triglav. Če se slučajno zgodi, da morate ob klicu čakati na prostega operaterja, lahko klic mirno prekinete, da vam ne bi nastali previsoki stroški zaradi klica iz tujine. Sodelavci vas bodo v najkrajšem času poklicali nazaj
- Stroške zdravljenja in drugih storitev poravnate sami, če zaradi okoliščin asistenčne pomoči ne morete uporabiti. Potem lahko povračilo stroškov uveljavljate po povratku v domovino na naši najbližji enoti.
Če izberete drugo možnost, je postopek uveljavljanja povračila naslednji: zavarovalnici predložite celotno zdravstveno dokumentacijo in originalne račune, ki jih zahtevajte ob plačilu storitev.
Škodo lahko hitro in preprosto prijavite po spletu. Enak obrazec izpolnjujete tudi za uveljavljanje bolnišničnega dne v tujini.
Ključno je, da izpolnite vse rubrike. Če tega ne naredite, lahko reševanje škode traja dalj časa, saj se mora zavarovalnica ponovno obrniti na vas, da bi pridobila manjkajoče podatke.
Ključne informacije v obrazcu so čas trajanja potovanja (od - do), skupni znesek stroškov zdravniške oskrbe ter podatek o tem, ali so bili računi že plačani ali ne.
Podatek ali so bili računi plačani ali ne, je pomemben zato, da zavarovalnica ve, kam oziroma komu naj izplača zavarovalnino.
Je evropska kartica zdravstvenega zavarovanja dovolj?
Od poletja 2024 zdravstvene storitve v okoli 30 hrvaških turističnih ambulantah niso več plačljive, krilo jih bo zdravstveno zavarovanje. Stroške zdravniške pomoči oziroma zdravstvenih storitev bo turistom iz Evropske unije torej krila evropska kartica zdravstvenega zavarovanja.
Pomembno: Zasebne turistične ambulante, ki še niso sklenile pogodbe s hrvaškim zavodom za zdravstveno zavarovanje, ostajajo plačljive.
Prav tako je priporočljivo, da sklenete tudi zdravstveno zavarovanje za tujino, ki krije stroške zdravljenja in storitve, ki niso vključene v obvezno zavarovanje.