Priročniki Prijava na e-novičnik
        • Podkasti
        • Video
        • Testi
        • Poglobljene zgodbe
        • Infografike
      • Na poti
      • Zdravje
      • Družina
      • Dom
      • Premoženje
      • Tehnologija
      • Vse bo v redu +
      • Posel
      • Vreme
      • Moja zavarovanja
      • Upravljanje premoženja
      • Moje ugodnosti
      • Škode
      • Moja zavarovanja
      • Pregled škod
      • Plačila
      • Nastavitve
      • Zamenjaj račun
      • Odjava
      • i.triglav
      • Priročniki
      • Prijava na
        e-novičnik
      • Priročniki
      • Prijava na
        e-novičnik
      Priročniki Prijava na e-novičnik
      • Moja zavarovanja
      • Pregled škod
      • Plačila
      • Nastavitve
      • Zamenjaj račun
      • Odjava
      • i.triglav
      • Moja zavarovanja
      • Upravljanje premoženja
      • Moje ugodnosti
      • Škode
      • Na poti
      • Zdravje
      • Družina
      • Dom
      • Premoženje
      • Tehnologija
      • Vse bo v redu +
      • Posel
      • Vreme
      • Podkasti
      • Video
      • Testi
      • Poglobljene zgodbe
      • Infografike
      • Priročniki
      • Prijava na
        e-novičnik
      {}
      start portlet menu bar

      Prikazovalnik spletne vsebine

      Display content menu Display portlet menu
      end portlet menu bar
      • Domov
      • Premoženje
      • Ko pokliče zavarovalna agencija

      Ko pokliče zavarovalna agencija

      Premoženje

      Ko pokliče zavarovalna agencija

      APRIL 2015 | čas branja:

      Zadnja sprememba: 06. 03. 2019 ob 11:35:05

      »Dober dan, kličem v imenu vaše zavarovalnice in vam želim predstaviti nov zavarovalni produkt, imate čas za pogovor?« Zagotovo ste kdaj že prejeli podoben telefonski klic. Dober nasvet nič ne stane in če ste v resnici razmišljali, kako se zavarovati ali zmanjšati tveganje pred izgubo premoženja, je obisk zavarovalnega agenta zagotovo smiseln. Vseeno pa je dobro upoštevati nekaj osnovnih nasvetov, da bi v takih primerih znali ustrezno odreagirati. Tako boste lahko tudi sami prispevali k temu, da vas bo zares obiskal usposobljen strokovnjak,  ki vam bo znal svetovati. 

      1. Agencija načeloma nima podatkov o vaših zavarovalnih policah

      Stranke iz telefonskega pogovora z agencijo pogosto dobijo vtis, kot da oseba, s katero se pogovarjajo, pozna vse njihove zavarovalne police in razpolaga s številnimi drugimi osebnimi podatki, a to načeloma ne drži. Zavarovalnica namreč agencijam ne posreduje podatkov o svojih zavarovancih in njihovih zavarovalnih policah, razen v posebej določenih primerih, kot so na primer doživetja življenjskih zavarovanj. Največkrat se izkaže, da so svoje osebne podatke in informacije o sklenjenih policah zaupale stranke same ali kdo od njihovih družinskih članov, morda že ob kakem od podobnih klicev v preteklosti. Agencije na podlagi tovrstnih klicev same gradijo in nenehno dopolnjujejo svojo bazo kontaktov, ki jo uporabljajo za nadaljnje trženje, zato vse takšne informacije tudi hranijo. Pogosto pa številke celo naključno izberejo s pomočjo telefonskega imenika, brez da bi imele o klicani osebi kakršnekoli druge podatke.

      2. Preverite, s kom imate opravka. 

      Operater, ki vas kliče po telefonu, se mora ob začetku pogovora predstaviti in povedati, v imenu katere agencije oziroma zavarovalnice vas kliče. Če ste katerikoli del informacije preslišali ali slabo razumeli, ga lahko ponovno vprašate. Prav tako lahko preverite, ali trži samo zavarovanja ene ali več zavarovalnic. Enako velja za svetovalca, ki vas obišče na domu. Kadarkoli ga lahko zaprosite, da pokaže osebno izkaznico in dovoljenje Agencije za zavarovalni nadzor za opravljanje poslov zavarovalnega zastopanja. Prav tako je zavarovalni agent dolžan stranke seznaniti z vsemi identifikacijskimi podatki o zavarovalno zastopniški družbi oz. zavarovalnici, za katero deluje. Vsak agent mora namreč imeti pri opravljanju svojega dela dokumente, s katerimi dokaže, kdo je, za koga dela, katere zavarovalnice zastopa in da je usposobljen za svoje delo. Če agent ne želi posredovati želenih dokumentov oz. informacij, imate pravico zavrniti sodelovanje z njim.

      3. Razmislite, kaj boste razkrili strokovnjaku.

      Ne glede na to, ali govorite s svetovalcem po telefonu, ali pa vas obišče na domu, razmislite, katere osebne podatke in informacije o vaših zavarovanjih boste razkrili. Običajno namreč že v razgovoru po telefonu nehote razkrijemo o sebi več, kot bi bili pripravljeni. Če pa resno razmišljate o sklenitvi zavarovanja in se odločite za obisk svetovalca, bo zagotovo smiselno, da mu zaupate svoja pričakovanja in potrebe. Samo na ta način bo namreč lahko svetoval za vas najustreznejši zavarovalni produkt.

      4. Ničesar ni potrebno podpisati takoj.

      Pogoj za sklenitev zavarovanja je podpis stranke na zavarovalni polici ali na zavarovalni ponudbi. Preden to storite, pa si vzemite čas za razmislek in preučitev vseh pogojev, kar še posebej velja za življenjska in naložbena zavarovanja, ki se običajno sklepajo za obdobje, daljše od deset. Pri tem se na primer vprašajte, ali je mesečna premija ustrezna, da jo boste lahko plačevali, tudi če se vaši prihodki spremenijo. Ali zavarovanje krije tista tveganja, katerim ste bolj izpostavljeni? Ali bo zavarovanje ob spremenjeni življenjski situaciji še zagotavljalo zadostno varnost vam in vaši družini? Skratka – odločitev dobro pretehtajte in se posvetujte tudi s člani družine. S svetovalcem se dogovorite za ponovni obisk in z njim razjasnite vsa vprašanja in dileme, ki se vam pojavijo. Če vas kdorkoli skuša nagovoriti k temu, da se za katerokoli ponudbo odločite takoj, glejte na to kot na razlog za dodatno previdnost.

      5. Ali zares potrebujete spremembo zavarovanja? 

      Predvsem pri življenjskih in naložbenih zavarovanjih pogosto opažamo, da se stranke odločajo za predčasno prekinitev obstoječega in sklenitev novega zavarovanja, pri čemer se pogoji enega in drugega ne razlikujejo bistveno. Iz izkušenj vam svetujemo, da premislite, preden se odločite za tak korak. Preverite, ali so pogoji novega zavarovanja res ugodnejši. Pri tem upoštevajte tudi stroške in izgubo dela sredstev, ki vam jih povzroči predčasna prekinitev prvega zavarovanja. Ob vstopu v novo zavarovanje boste starejši, morda se je vmes spremenilo tudi vaše zdravstveno stanje, kar vse vpliva na izračun nove premije.


      Vam bo ta nasvet prišel prav? Potem ne smete zamuditi ostalih. Vpišite svoj e-naslov in obveščali vas bomo o zanimivih zavarovalniških vsebinah.

       



      Ključne besede:

      sklepanje zavarovanj, osebne finance

      PRIJAVA NA E-NOVICE

      Ne zamudite ničesar!

      Izbor najnovejših zgodb in nasvetov za brezskrben vsakdan dvakrat na mesec v vašem e-nabiralniku.

      Izberite novičnik, ki ga želite prejemati:

      POMEMBNO
      Priročniki Prijava na e-novičnik
      icon-facebook icon-linkedin icon-instagram icon-youtube icon-contact
      • Dom
      • Družina
      • Na poti
      • Zdravje
      • Premoženje
      • Vreme
      • Tehnologija
      • Posel
      • Vse bo v redu +
      • Video
      • Testi
      • Poglobljene zgodbe
      • Infografike
      • Ponudba Zavarovalnice Triglav
      • Digitalna poslovalnica i.triglav
      • Informativni izračuni
      • Pravno obvestilo
      • Piškotki
      • Politika zasebnosti

      Skupina Triglav
      Vse pravice pridržane. © Zavarovalnica Triglav, d. d., Miklošičeva cesta 19, 1000 Ljubljana, Slovenija.
      Okrožno sodišče v Ljubljani, reg. vl. 1/10687/00, osnovni kapital: 73.701.391,79 EUR, matična št.: 5063345, davčna št.: 80040306

      Spletišča Aplikacije Nasveti i.triglav.si
      • Zavarovalnica Triglav
      • Skupina Triglav
      • Triglav Skladi
      • Triglav Svetovanje
      • Triglav, pokojninska služba
      • Pozavarovalnica Triglav Re
      • Triglav Avtoservis
      • Triglav upravljanje nepremičnin
      • Triglav INT, Holdinška družba
      • Triglav tek
      • Triglav LAB
      • Mladi upi
      • Zavod Vse bo v redu
      • DRAJV
      • Vreme
      • Vozim se
      • Vse bo v redu
      icon-triglav_brandbook Ostale strani icon-triglav_brandbook Ostale strani
      Complementary Content
      • ${title}${badge}
      ${loading}