Ideja za izlet: Zajamniki

Planina Zajamniki vas bo navdušila z "ulico" pastirskih stanov.

Planina Zajamniki je znana po številnih pastirskih stanovih, ki so fotogenično nanizani ob pravi planinski "ulici". Marsikateri je danes po namenu predvsem počitniška hišica, a je planina kljub temu ohranila svoj prvobiten videz. Planina je razgledna, poseben čar pa ji dajejo bližnji dvatisočaki, ki se šopirijo na obzorju.

Zahtevnost in oprema

Gre za lahko označeno pot, za katero potrebujete običajno pohodniško opremo. Izlet je primeren tudi za mlajše otroke, ki jim pomagajte z nošenjem.

Planina Zajamniki vas bo navdušila z "ulico" pastirskih stanov in ob lepem vremenu z razgledi na okoliške vrhove.

Višina in čas

Višina: 1280 m

Višina izhodišča: 1347 m

Višinska razlika: - 67 m

Časi: Izhodišče - planina Zajamniki 1 ura 15 minut.

Kako do izhodišča

Vozite se po avtocesti Ljubljana–Jesenice. Zapustite jo na izvozu za Lesce. Zapeljete se na Bled, kjer ste na semaforiziranem križišču pozorni na table, ki vas desno usmerijo proti Pokljuki. Peljete se skozi Gorje in mimo Zatrnika do Rudnega polja na Pokljuki.

Vozite se mimo vojašnice in športnega centra do konca asfaltirane ceste in nato naprej po široki makadamski cesti. Ko se cesta po nekaj 100 metrih vožnje razcepi na dva ožja kraka, parkirate na manjšem parkirišču  tik pred razcepom.

Vzpon

S hojo pričnete po levi makadamski cesti. Pot se zložno spušča in vas kmalu iz gozda pripelje do širokih pašnih travnikov. Naše ceste, ki vas vodi preko dolge planine, se držite vse do križišča makadamskih cest, kjer nadaljujete desno. Že po nekaj 10 metrih hoje pridete do naslednjega križišča makadamskih cest s številnimi smerokazi.

Pozorni ste na tistega, ki vas usmeri levo proti Zajamnikom. Te ceste se držite preko planine Praprotnice vse do razcepa za planino Zajamniki, na katero vas opozorijo table ob cesti. Tu zavijete desno in že po nekaj metrih se vam odpre pogled na številne pastirske stanove.

Opis poti in fotografije: V naravi.

Bi radi več predlogov za izlete? Tukaj lahko najdete predloge tako zahtevnih kot manj zahtevnih, družinskih ali bolj adrenalinskih opisov poti, in to z vseh koncev Slovenije. S sogovorniki iz Planinske zveze Slovenije in Gorske reševalne zveze Slovenije pa smo pripravili tudi upoštevanja vredne nasvete za varno pot v gore.///

očistimo gore, pohodništvo, aktivno življenje, prosti čas, zdravje
Ne zamudite ničesar!

Izbor najnovejših zgodb in nasvetov za brezskrbno zdravo in aktivno življenje, enkrat na mesec v vašem e-nabiralniku.