Zavarovanja vedno na dosegu roke

Poznate prednosti digitalne poslovalnice i.triglav?

Predstavljate si, da vam sobotni večer pokvari počena vodovodna cev v kopalnici. Namesto uživanja v dobrem filmu ali prijetni večerji, se morate ukvarjati z vodo, ki je prilezla skoraj do parketa v dnevni sobi, kasneje pa še z nastalo škodo. Vam lahko pomaga zavarovalnica? Če bi le našli zavarovalno polico, da bi lahko preverili, kaj vse vključuje vaše zavarovanje. Za pomoč v takih in mnogih drugih primerih smo razvili digitalno poslovalnico i.triglav. Kaj vse vam omogoča in kako jo uporabljati?

Kaj je digitalna poslovalnica i.triglav?

V digitalni poslovalnici i.triglav lahko kadarkoli in kjerkoli na enem mestu pregledujete podrobnosti in kritja zavarovanj, ki jih imate sklenjena pri Zavarovalnici Triglav, Triglav, Zdravstveni zavarovalnici in Triglav, pokojninski družbi. Prav tako lahko prijavite škodo in svoj škodni primer nato tudi spremljate.

 

Kako do digitalne poslovalnice?

Če i.triglava še ne uporabljate, svetujemo, da ne čakate na scenarij iz uvoda, saj lahko v določenih primerih ustvarjanje uporabniškega profila traja nekaj časa.

 

Ob ustvarjanju profila bomo namreč zahtevali tudi ustrezno avtentikacijo, da preverimo, da ste to res vi. Vaš i.triglav profil bo namreč vseboval podatke o vaših policah in vaše osebne podatke, zato ga želimo res dobro zavarovati.

 

Postopek avtentikacije lahko, odvisno od načina, ki ga izberete, traja nekaj dni ali pa le nekaj minut. Poglejmo bolj natančno, kako si lahko ustvarite uporabniški račun.

 

Postopek registracije

Do digitalne poslovalnice i.triglav lahko dostopate preko spletne strani ali pa si jo naložite na pametni telefon in jo imate v obliki aplikacije. Oba načina sta enostavna, saj si želimo, da bi lahko digitalno poslovalnico brez težav uporabljalo čim več naših strank.

 

Mobilna aplikacija digitalne poslovalnice i.triglav za Android je na voljo v spletni trgovini GooglePlay, za mobilne telefone z operacijskim sistemom iOS pa v spletni trgovini App Store.

 

Za registracijo boste potrebovali:

 

  • digitalno napravo (osebni ali prenosni računalnik, pametni telefon ali tablico),
  • internetno povezavo in
  • uporabniško ime ter geslo.

 

Svetujemo vam, da za registracijo uporabite svoj osebni ali prenosni računalnik, saj bo tako celotni proces lažji, bolj pregleden in hitrejši.

 

Ob vpisu v digitalno poslovalnico i.triglav boste potrebovali uporabniško ime oz. e-mail naslov in geslo. Če tega še nimate, poglejmo, kako si lahko uporabniški račun ustvarite po korakih:

 

  • V obrazec, ki se vam bo pokazal, vnesite svoje podatke.

 

 

  • Na e-poštni naslov, ki ste ga vnesli v registracijski obrazec, boste prejeli sporočilo s povezavo za zaključek prvega dela registracijskega postopka.
  • S potrditvijo pogojev poslovanja digitalne poslovalnice bo vaš uporabniški račun ustvarjen.

 

Aktivacija uporabniškega računa

Kot smo že zapisali, imate za aktivacijo oz. avtentikacijo (potrditev) uporabniškega računa na voljo 3 načine:

 

  • Avtentikacija z digitalnim potrdilom – uporabite lahko katerokoli kvalificirano digitalno potrdilo, ki velja v Sloveniji. Ta način je najhitrejši, s celotnim postopkom boste zaključili v nekaj minutah in tako, tudi če se vam zgodi primer iz uvoda, hitro prišli do svojih polic, preverili zavarovanje, kritja in se obrnili na pomoč zavarovalnice.
  • Avtentikacija z video identifikacijo – potrebovali boste elektronsko napravo s kamero, celoten postopek pa vam bo vzel približno 10 minut.
  • Avtentikacija z enkratno registracijsko kodo – tu pa gre za daljši postopek, kjer  boste morali  najprej zaprositi za enkratno registracijsko kodo in nato počakati, da jo dobite po pošti, kar lahko traja do 3 delovne dni.

 

Takoj, ko boste uspešno opravili avtentikacijo, bo vaš uporabniški račun aktiviran in lahko boste začeli z uporabo digitalne poslovalnice. In kaj to pomeni?

 

Pregled zavarovalnih polic

To pomeni, da lahko hitro in enostavno brez brskanja po v fascikle spravljenih dokumentih ali klicanja zavarovalnice, preverite vse podrobnosti in kritja vaših zavarovanj.

 

Če se torej vrnemo k vprašanju iz uvoda: radi bi se prepričali, ali vaše zavarovanje doma krije tudi nevarnost izliva vode in ali imate sklenjeno zavarovanje domske asistence. Kako to naredite?

 

To lahko storite tako, da na domači strani digitalne poslovalnice v osnovnem meniju kliknete na zavihek »Zavarovanja«.

 

 

Med naborom zavarovanj izberete »Zavarovanja za dom«, s klikom na polico pa se vam pokažejo vse informacije o vključenih kritjih. 

 

Poleg teh informacij o zavarovalnih kritjih lahko preverite še:

 

  • informacije o trajanju zavarovanja,
  • podatke o zavarovancih, ki so vključeni na polici,
  • informacije o škodnih primerih in
  • informacije o oddanih vlogah, plačilih, pridobljenih ugodnostih in vseh dokumentih v povezavi z določeno zavarovalno polico.

 

Če vaše zavarovanje doma krije tudi nevarnost izliva vode in imate sklenjeno tudi zavarovanje domske asistence, se lahko po pomoč obrnete na telefonsko številko 080 2864.

 

Prijava škode zaradi izliva vode

Ko ste ugotovili, da vaše zavarovanje krije nevarnost izliva vode, pa lahko kar v digitalni poslovalnici i.triglav nato tudi prijavite škodo. Tako si ponovno prihranite obisk poslovalnice.

 

Za prijavo škode imate na voljo 2 preprosti možnosti:

 

  1. Na domači strani digitalne poslovalnice na desni strani v meniju bližnjic izberete možnost »Pijavi škodo« in sledite navodilom

 

 

  1. Škodo pa lahko prijavite tudi tako, da na vrhu domače strani v osnovnem meniju izberete zavihek »Škode«. Tu lahko potem tudi spremljate postopek reševanja vašega škodnega zahtevka.

 

Spremljajte, kaj se dogaja z vašim škodnim primerom

To lahko brez dodatnega klicanja zavarovalnice in preverjanja, v kateri fazi je vaš škodni zahtevek, prav tako spremljate v i.triglavu. Digitalna poslovalnica vam namreč omogoča tudi vpogled v vaše preteklo škodno dogajanje pa tudi spremljanje odprtih škodnih primerov. Kadarkoli lahko tako preverite, v kateri fazi je določen proces reševanja škode. Do teh informacij prav tako pridete s klikom na zavihek »Škode« v osnovnem meniju.

 

Kaj pa če ne vidite svoje zavarovalne police?

Če po vpisu v digitalno poslovalnico ne vidite svoje zavarovalne police, je možnih razlogov za to več:

 

  • na polici niste navedeni v ustrezni vlogi – dostop do police ima samo zavarovalec (v primeru vseh zavarovanj) in plačnik (v primeru premoženjskih zavarovanj).
  • zavarovalnica nima podatka o davčni številki na navedeni zavarovalni polici – brez davčne številke zavarovalnica ne more izvesti identifikacije, ki pa je pogoj za dostop do police. V tem primeru vam svetujemo, da se oglasite na zavarovalnici in sporočite ustrezne podatke.

 

V primeru nejasnosti, težav ali vprašanj glede delovanja aplikacije smo vam na voljo:

 

  • na brezplačni telefonski številki 080 555 555 ali
  • preko rubrike »Pišite nam«.

 

Preverite pa tudi rubriko »Pogosta vprašanja«, do katere lahko dostopate tako, da na nadzorni plošči svoje digitalne poslovalnice kliknete na ikono »Pomoč«, ki se nahaja na vrhu strani, s čimer se vam bodo odprle različne možnosti za nadaljnje ukrepanje.

 

 

Preberite tudi, kako glavne prednosti in funkcionalnosti digitalne poslovalnice i.triglav povzema njena zvesta uporabnica in naša zavarovanka.

varčevanja, sklepanje zavarovanj, prijava škode, škodni primer, domska asistenca, zavarovanje doma
Ne zamudite ničesar!

Izbor najnovejših zgodb in nasvetov za brezskrben vsakdan dvakrat na mesec v vašem e-nabiralniku.