Dom
Uporaba digitalne poslovalnice i.triglav
OKTOBER 2024 | čas branja:
Zadnja sprememba: 17. 05. 2024 ob 16:00:36
Predstavljate si, da vam sobotni večer pokvari počena vodovodna cev v kopalnici. Namesto uživanja v dobrem filmu ali prijetni večerji, se morate ukvarjati z vodo, ki je prilezla skoraj do parketa v dnevni sobi, kasneje pa še z nastalo škodo. Vam lahko pomaga zavarovalnica? Če bi le našli zavarovalno polico, da bi lahko preverili, kaj vse vključuje vaše zavarovanje. Za pomoč v takih in mnogih drugih primerih smo razvili digitalno poslovalnico i.triglav. Kaj vse vam omogoča in kako jo uporabljati?
Kaj je digitalna poslovalnica i.triglav?
V digitalni poslovalnici i.triglav lahko kadarkoli in kjerkoli na enem mestu pregledujete podrobnosti in kritja zavarovanj, ki jih imate sklenjena pri Zavarovalnici Triglav in Triglav Pokojnine. Prav tako lahko prijavite škodo in svoj škodni primer nato tudi spremljate.
Kako do digitalne poslovalnice?
Do digitalne poslovalnice i.triglav lahko dostopate preko spletne strani ali pa si jo naložite na pametni telefon in jo imate v obliki aplikacije. Oba načina sta enostavna, saj si želimo, da bi lahko digitalno poslovalnico brez težav uporabljalo čim več naših strank.
Mobilna aplikacija digitalne poslovalnice i.triglav za Android je na voljo v spletni trgovini GooglePlay, za mobilne telefone z operacijskim sistemom iOS pa v spletni trgovini App Store.
Mobilno aplikacijo i.triglav smo prenovili tako, da vam omogoča, da lahko še hitreje in enostavneje urejate svoja zavarovanja, naročite asistenco ter koristite številne druge storitve.
Za registracijo boste potrebovali:
- digitalno napravo (osebni ali prenosni računalnik, pametni telefon ali tablico) in
- internetno povezavo
Svetujemo vam, da za registracijo uporabite svoj osebni ali prenosni računalnik, saj bo tako celotni proces lažji, bolj pregleden in hitrejši.
Registracija je hitra in enostavna. Opravite jo lahko na več načinov:
- z uporabo enega izmed računov družbenih omrežij Facebook in/ali Google ter/ali AppleID;
- z vpisom prek storitev Rekono ali SI-PASS prijave oziroma
- z vnosom elektronskega naslova in gesla.
Več si lahko preberete na spletni strani digitalne poslovalnice i.triglav.
Pregled zavarovalnih polic
Prednost uporabe digitalne poslovalnice je, da lahko hitro in enostavno brez brskanja po v fascikle spravljenih dokumentih ali klicanja zavarovalnice, preverite vse podrobnosti in kritja svojih zavarovanj.
Če se torej vrnemo k vprašanju iz uvoda: radi bi se prepričali, ali vaše zavarovanje doma krije tudi nevarnost izliva vode in ali imate sklenjeno zavarovanje domske asistence. Kako to naredite?
To lahko storite tako, da na domači strani digitalne poslovalnice v osnovnem meniju kliknete na zavihek »Zavarovanja«.
Med naborom zavarovanj izberete »Zavarovanja za dom«, s klikom na polico pa se vam pokažejo vse informacije o vključenih kritjih.
Poleg teh informacij o zavarovalnih kritjih lahko preverite še:
- informacije o trajanju zavarovanja,
- podatke o zavarovancih, ki so vključeni na polici,
- informacije o škodnih primerih in
- informacije o oddanih vlogah, plačilih, pridobljenih ugodnostih in vseh dokumentih v povezavi z določeno zavarovalno polico.
Če vaše zavarovanje doma krije tudi nevarnost izliva vode in imate sklenjeno tudi zavarovanje domske asistence, se lahko po pomoč obrnete na telefonsko številko 080 2864.
Prijava škode zaradi izliva vode
Ko ste ugotovili, da vaše zavarovanje krije nevarnost izliva vode, pa lahko kar v digitalni poslovalnici i.triglav nato tudi prijavite škodo. Tako si ponovno prihranite obisk poslovalnice.
Za prijavo škode imate na voljo 2 preprosti možnosti:
- Na domači strani digitalne poslovalnice na desni strani v meniju bližnjic izberete možnost »Pijavi škodo« in sledite navodilom
- Škodo pa lahko prijavite tudi tako, da na vrhu domače strani v osnovnem meniju izberete zavihek »Škode«. Tu lahko potem tudi spremljate postopek reševanja vašega škodnega zahtevka.
Spremljajte, kaj se dogaja z vašim škodnim primerom
To lahko brez dodatnega klicanja zavarovalnice in preverjanja, v kateri fazi je vaš škodni zahtevek, prav tako spremljate v i.triglavu. Digitalna poslovalnica vam namreč omogoča tudi vpogled v vaše preteklo škodno dogajanje pa tudi spremljanje odprtih škodnih primerov. Kadarkoli lahko tako preverite, v kateri fazi je določen proces reševanja škode. Do teh informacij prav tako pridete s klikom na zavihek »Škode« v osnovnem meniju.
Kaj pa če ne vidite svoje zavarovalne police?
Če po vpisu v digitalno poslovalnico ne vidite svoje zavarovalne police, je možnih razlogov za to več:
- na polici niste navedeni v ustrezni vlogi, polico namreč lahko vidijo samo:
- zavarovalec, v primeru vseh zavarovanj;
- plačnik, v primeru premoženjskih zavarovanj;
- zakoniti zastopnik otroka, v primeru Naložbenega življenjskega zavarovanja Fleks za mlade ali Fleks za otroke;
- zavarovalnica nima podatka o davčni številki na navedeni zavarovalni polici, zato ne more izvesti vaše identifikacije;
- v i.triglav se lahko registrirate prek bolj varnega načina, denimo s kvalificiranim potrdilom-SIPASS/smsPASS, Rekono, ki vam omogoča vpogled v portfelj zavarovalnih polic;
- niste opravili identifikacije – za varen dostop do polic življenjskega zavarovanja morate prej opraviti postopek videoidentifikacije ali zahtevate prejetje PIN kode po pošti.
V primeru nejasnosti, težav ali vprašanj glede delovanja aplikacije smo vam na voljo:
- na brezplačni telefonski številki 080 555 555 ali
- preko rubrike »Pišite nam«.
Preverite pa tudi rubriko »Pogosta vprašanja«, do katere lahko dostopate tako, da na nadzorni plošči svoje digitalne poslovalnice kliknete na ikono »Pomoč«, ki se nahaja na vrhu strani, s čimer se vam bodo odprle različne možnosti za nadaljnje ukrepanje.
Preberite tudi, kako glavne prednosti in funkcionalnosti digitalne poslovalnice i.triglav povzema njena zvesta uporabnica in naša zavarovanka.