Kaj vam omogoča asistenca za avto?

Več kot le pomoč na cesti.

080 28 64. To je telefonska številka, na katero lahko pokličete avtomobilsko asistenco, ki vam in vašemu vozilu zagotavlja 24-urno pomoč. Pa ne samo, ko se avto pokvari, tudi če natočite napačno gorivo, izgubite ključe… V članku pojasnjujemo, kaj vse vam je na voljo, da boste znali izbrati tisto, kar potrebujete.

Zavarovanje avtomobilske asistence dobro poznate

Če je bilo zavarovanje avtomobilske asistence še pred leti novost in nekaj posebnega, se danes ob sklepanju avtomobilskega zavarovanja o tem, ali potrebujete še asistenco, sploh več ne sprašujete.

 

Odgovor je jasen, potrebujete zavarovanje, ki vam in vašemu vozilu 24 ur na dan zagotavlja pomoč in kritje stroškov v Sloveniji in v tujini.

 

Morda pa je manj jasno, kaj vse vključuje ta pomoč, kakšne asistenčne storitve so vam na voljo in katere stroške vam zavarovanje krije.

 

Pri nas je to odvisno od izbranega paketa. Na voljo imate tri: avtomobilska asistenca, avtomobilska asistenca PLUS in avtomobilska asistenca COMFORT, ki se lahko sklene samo v paketih avtomobilskih zavarovanj COMFORT in COMFORT PLUS.

 

Kot je razvidno iz tabele spodaj, se paketi razlikujejo predvsem glede na višino posameznih kritij. 

 

 

Pomoč tudi doma ne le na cesti

Ko je govora o težavah z avtom, boste verjetno najprej pomislili na najbolj črn, »Murphy-jev« scenarij – da se vam avto pokvari na osamljeni cesti sredi ničesar.

 

A avto vas lahko spravi v težave tudi doma, v vaši garaži, in vam podre vse načrte. Zato vam asistenca stoji ob strani tako na cesti kot  doma.

 

Za vas bo asistenca organizirala in krila stroške popravila vozila, če se vozilo lahko popravi na kraju samem.

 

To pomeni, da asistenčni center:

  • zagotovi izvajalca storitve,
  • krije stroške prihoda izvajalca v celoti,
  • krije stroške popravila do ene ure dela na kraju samem.

 

Če pa se zgodi, da avta, kjerkoli ste, ne morete voziti zaradi težav s ključi, bo zavarovalnica krila tudi stroške dostave rezervnih ključev vozila na dogovorjeni naslov.

 

Vleka ni samo za okvarjena vozila

Če izvajalec ugotovi, da vašega vozila ne more popraviti na kraju, kjer se je okvarilo, ali pa se ključi ne najdejo, potem bo zavarovalnica uredila vleko:

  • do najbližjega pooblaščenega servisa znamke vozila,
  • do vašega bivališča ali
  • do najbližje polnilne postaje, če gre za električno vozilo.

 

Vleka oziroma prevoz vozil vam je na voljo, tudi če vozite električni avto, ki pa zaradi izpraznjene ali slabo napolnjene baterije postane nevozen.

 

Vleka zaradi izpraznjenje baterije vam je na voljo trikrat v zavarovalnem obdobju, ne vključuje pa stroškov polnjenja.

 

Zavarovalnica bo krila stroške opravljene vleke. Do katerega zneska, pa bo odvisno od izbranega paketa, kot je razvidno v zgornji tabeli.  Vsi zapisani zneski veljajo za vsak posamezen asistenčni primer.

 

Težave z gorivom

Tako kot se električnim avtom med vožnjo lahko izprazni baterija in obstanejo, tako se ostalim lahko zgodi, da ostanejo brez goriva. Tudi za to vam je na voljo asistenca, ki bo krila stroške dostave goriva, in sicer toliko da ga boste imeli dovolj za nadaljevanje vožnje do najbližje črpalke. Stroški goriva niso kriti.

 

Če menite, da se vam kaj takega ne more pripetiti, ker znate stvari odlično predvideti in načrtovati, pa je lahko malo nepazljivosti dovolj, da v svoje vozilo natočite napačno gorivo. Takoj ko to ugotovite, se obrnite na asistenčni center.

 

Za vas bodo uredili kritje stroškov praznjenja in čiščenja rezervoarja za gorivo, čiščenja cevovodov in menjavo čistilca za gorivo. Če ne bo šlo drugače, pa tudi stroške vleke do najbližjega servisa.

 

Triglav asistenca vam je na voljo na telefonski številki: 080 28 64 za klice iz Slovenije oziroma +386 2 222 2864 za klice iz tujine.

 

Ne krijemo materiala in rezervnih delov

Do sedaj zapisano lahko povzamemo takole: zavarovanje bo krilo stroške asistenčne storitve (popravila, vleke, praznjenja, ipd.) ne bo pa krilo naslednjih stroškov: materiala, rezervnih delov, bencina, polnjenja baterij, škode, ki bi nastala na motorju zaradi napačnega goriva. 

 

Pri težavah s ključi niso kriti stroški škode, ki nastane zaradi morebitnega posega v vozilo, zamenjave ključev, ključavnice in materiala.

 

Skrb za zavarovance

Zavarovanje avtomobilske asistence pa ni namenjeno zgolj temu, da poskrbi za vaše vozilo. Kaj se zgodi z vami, če se vam vozilo pokvari v tujini in potovanja ne morete nadaljevati?

 

Po potrebi bo zavarovalnica organizirala prevoz za vas in vse potnike v avtomobilu do najbližjega pooblaščenega servisa, vašega bivališča ali drugega kraja, če je ta bližje od vašega bivališča (kjer denimo živijo vaši sorodniki ipd.).

 

Če ni druge možne rešitve, bo asistenca organizirala prevoz do hotela, kjer boste imeli krito tudi namestitev. Za koliko nočitev, bo odvisno od izbranega paketa. Poglejte si zgornjo tabelo.    

 

Domov z nadomestnim vozilom

Najbolj pogosta rešitev, da vi lahko nadaljujete svojo pot, če je vaše vozilo ukradeno ali nevozno in ga ni mogoče popraviti isti dan v roku dveh ur, pa je, da vam zavarovalnica zagotovi nadomestno vozilo.

 

Če bo na voljo, vam bo zavarovalnica priskrbela najem osebnega avtomobila največ enake kategorije, kot je vaš osebni avtomobil.

 

Če imate avtodom, vam zavarovalnica ne bo zagotovila nadomestnega avtodoma, temveč osebni avto, ki bo na voljo. Enako velja tudi za tovorna vozila in motorna kolesa.

 

Obenem zavarovalnica ne more zagotoviti vozila z dodatno opremo, namenjeno prevozu prtljage ali tovora, kot je denimo strešni kovček, vlečna kljuka in podobno.

 

Tako denimo tudi otroške varnostne sedeže prenesete iz svojega vozila v nadomestno vozilo. Če to ni možno, pa zavarovalnica v okviru razpoložljivih možnosti lahko organizira tudi tako opremljeno vozilo.

 

Ko se poškodujejo potniki

Vse do sedaj omenjene rešitve so v veliko pomoč. Kaj pa takrat, ko se ne poškoduje le vozilo, temveč ste poškodovani tudi vi?

 

Ko zdravnik potrdi, da ste vi kot voznik ali vaši sopotniki tako poškodovani, da tudi 12 ur po nastanku poškodbe ne boste mogli voziti avta, morebitni sopotniki pa za to niso usposobljeni, potem zavarovalnica priskrbi nadomestnega voznika, ki vas odpelje do vašega bivališča.

 

Če gre za poškodbe, zaradi katerih poti sploh ne morete nadaljevati, temveč morate ostati v bolnici, bo zavarovalnica poskrbela za ostale potnike in jim organizirala prevoz do kraja bivanja. Če bi bili vsi polnoletni zavarovanci huje poškodovani, pa zavarovalnica organizira še spremstvo za mladoletne osebe.

 

Če bi vi ali vaši sopotniki morali v bolnici ostati več kot tri dni, asistenčni center lahko uredi tudi enkratni obisk dveh svojcev, katerima so kriti stroški prevoza in nočitve.

 

Vsa ostala kritja kot tudi bolj podrobna razlaga naštetih so zapisana v zavarovalnih pogojih. S člankom smo vam želeli le na kratko predstaviti, kaj imate na voljo, da boste znali izbrati paket, ki vam najbolj ustreza.

 

Ko potrebujete pomoč, nas pokličite.

 

»Pomaga, če je stranka pripravljena sodelovati,« poudarjajo sodelavci v asistenčnem centru. Preberite si, kaj potrebujejo od vas, da lahko vašo težavo hitreje rešijo.

 

avto, potovanja, varna vožnja, avtomobilska asistenca, prijava škode, škodni primer, avtomobilsko zavarovanje
Ne zamudite ničesar!

Izbor najnovejših zgodb in nasvetov za brezskrbno pot z vašim motorjem, enkrat na mesec v vašem e-nabiralniku.