Zdravje
Kako vam pomagamo do zdravja?
MAREC 2018 | čas branja:
Zadnja sprememba: 26. 01. 2022 ob 10:59:34
»Zdravstvena točka Triglav, Zdravstvene zavarovalnice. Vesna Braun pri telefonu, kako vam lahko pomagam?« so besede, ki jih naša sogovornica izreče tudi do stokrat na dan. Na poti do zdravja je pospremila že več tisoč zavarovancev. Pojasnila je, kdaj je koristno poklicati asistenčni center in kako vam lahko pomagajo.
Magistrica zdravstvene nege Vesna Braun je od leta 2013 pomemben del ekipe Zdravstvene točke, asistenčnega centra družbe Triglav. Pri svojem delu se je srečala že s številnimi zgodbami ljudi, ki so se zaradi zdravstvenih težav znašli v stiski.
Vsakemu se je posvetila z enako vnemo in željo po iskanju rešitve. Mnogi zavarovanci pa ji zaradi svojih življenjskih zgodb in zdravstvenih preizkušenj ostanejo zasidrani globoko v spominu.
Zdravstvena točka: Informacije in pomoč pri uveljavljanju zavarovanja
Pred časom je Vesna Braun na brezplačno telefonsko številko Zdravstvene točke prejela klic gospe. Ta je zaradi raka na dojkah v družini želela tudi sama opraviti preventivni pregled z mamografijo – rentgenskim slikanjem dojk.
Za pravočasno odkrivanje raka na dojkah so nujni tudi samopregledi. Svetujemo, kako lahko postanejo del vaše rutine.
Osebnega zdravnika, ki ji je pripravil napotnico za specialistični pregled, je gospa že obiskala. Na podlagi izkušenj znank pa se je tudi odločila, kje bi želela pregled opraviti. Nanj bi sicer morala čakati 10 mesecev. Že od začetka pa je vedela, da ji lahko do hitrejše zdravstvene obravnave pomaga njeno dodatno zdravstveno zavarovanje.
Braunova ji je ob klicu v asistenčni center zavarovalnice dala vse potrebne informacije o njenem zavarovanju in izvajalcih zdravstvenih storitev. Prav tako ji je obljubila hitro pomoč pri uveljavljanju pravic iz zavarovanja.
»Kot medicinska sestra si pri svojem delu prizadevam, da sem na razpolago vsakomur, ki se obrne na Zdravstveno točko. Ni pomembno, ali je naš zavarovanec ali ne. Največkrat nas kličejo, ko iščejo informacije ali pa prosijo za nasvet pri zdravstveni težavi,« opisuje svoje delo.
Na poti do zdravja v Zdravstveni točki stopajo z roko v roki z zavarovanci. Tako razvijajo in dopolnjujejo tudi partnerska sodelovanja zavarovalnice. »Mnogi zavarovanci so mi na podlagi svojih izkušenj svetovali in me seznanili z novimi izvajalci zdravstvenih storitev, zaradi katerih smo nato razširili naše poslovno sodelovanje,« razlaga.
Hitro in učinkovito ukrepanje
Tako je bilo tudi pri gospe, ki je želela mamografijo opraviti pri določenem specialistu, s katerim pa zavarovalnica do takrat še ni sodelovala. A Braunova je prisluhnila njeni želji in ji obljubila, da bo storila vse, kar je v njeni moči, da ji zagotovi pregled pri omenjenem specialistu.
Prosila jo je, da ji posreduje napotnico in izpolni poseben vprašalnik. Zagotovila ji je, da se kmalu spet slišita. Po nekaj klicih in urejanju formalnosti je gospe res sporočila dobro novico – pregled pri izbranem specialistu ji je uredila že čez 14 dni.
Tudi sicer Braunova vedno pretehta najboljše opcije. Z zavarovancem se že predhodno pogovori o tem, v katerem kraju bi želel opraviti pregled, pri katerem specialistu in v katerih terminih.
Braunova se želi čim bolj prilagoditi zavarovancem: »Vse z željo, da zagotovimo hitro in učinkovito zdravstveno obravnavo.«
V izbranem primeru je bilo hitro ukrepanje še kako pomembno. Specialist je namreč pri pregledu gospe opazil manjšo nepravilnost – cisto, katere vzorce je bilo treba poslati na preiskave. Izvidi preiskav so k sreči prinesli dobre novice, saj cista ni bila nevarna.
A če bi gospa na pregled čakala dlje, obstaja možnost, da bi se sprva nedolžna nepravilnost razvila drugače. Zdravstveno stanje gospe pa bi se mnogo bolj zapletlo.
Razumevanje v stiski
Pogosto so zgodbe zavarovancev, ki se obrnejo na Zdravstveno točko, tudi bolj zapletene. Večina od njih ne želi le preventivnega pregleda, saj v tistem trenutku že imajo določeno zdravstveno težavo. Ponavadi tudi niso najboljše volje, a Vesna Braun njihovo stisko in počutje razume.
»Zdravstvene težave so vedno čustveno obremenjujoče, zato je posameznikova slaba volja razumljiva. A vseeno kasneje, ko zavarovance obravnavam, slabe volje pogosto ni več zaznati,« pojasnjuje.
Dodaja, da so med najpogostejšimi prvimi vprašanji zavarovancev:
- kako in kam posredujejo napotnico oziroma izvide,
- kako pridobijo soglasje za izvedbo določene zdravstvene storitve
- oziroma kako lahko soglasje nadomesti njihovo napotnico ali izvid.
Velikokrat postavljajo tudi vprašanja, ki so povezana konkretno z izbranim zavarovalnim produktom – na primer kakšne pravice imajo in kako jih uveljavljajo.
Ne glede na zastavljeno vprašanje se Braunova vedno trudi, da odgovori kar se da izčrpno: »Želim, da zavarovanec pozna vsebino in obseg svojega dodatnega zdravstvenega zavarovanja. Želim da razume, kakšne so možnosti uveljavljanja pravic pri nastanku škodnega dogodka. Šele tako bo namreč lahko izkoristil glavno prednost sklenjenega zavarovanja, to je hiter dostop do zdravnika in zdravstvenih storitev.«
Skupaj do najboljše rešitve
Vesna Braun v vsak svoj delovnik vlaga energijo, čas in čustva, da je lahko v čim boljšo oporo zavarovancem. Mnoge od njih spremlja v dobrem in slabem vse od trenutka, ko se zdravstvene težave pojavijo, do trenutka, ko jih po najboljših močeh pomagajo rešiti.
Pozitivnih zgodb se Braunova vedno rada spominja. Zadovoljni zavarovanci tudi njej prinašajo zadovoljstvo, predvsem pa motivacijo za nadaljnje delo.
Nikakor pa ni delo, ki je kakorkoli povezano z zdravjem ljudi, enostavno. So tudi težki trenutki. »Najtežje je, ko se zavarovanec sooči z diagnozo, ki prinaša dolgotrajno zdravljenje in kjer so možni številni zapleti,« pripoveduje sogovornica.
V takih trenutkih se močno poistoveti z zavarovancem in mu nameni spodbudno besedo. Zagotovi mu, da bo naredila vse, da bo kar najhitreje prišel do ustrezne zdravstvene obravnave. Kot predstavnica Zdravstvene točke mu bo namreč še naprej stala ob strani, urejala nadaljnje specialistične preglede in se tako trudila za povrnitev njegovega zdravja.