Premoženje
Pokličite, ko potrebujete pomoč
OKTOBER 2024 | čas branja:
Zadnja sprememba: 27. 09. 2023 ob 13:59:48
Ste se že kdaj znašli v težavah, ko v poznih večernih urah zaradi pokvarjene ključavnice niste mogli odpreti vhodnih vrat? Vam je na popoldanski vožnji s kolesom počila guma ali pa ste zaradi pokvarjenega merilnika na bencinskem rezervoarju obstali na cesti brez goriva? Predstavljamo, izkušnje z asistenco oziroma, kako vam ob tovrstnih primerih lahko pomagamo v Zavarovalnici Triglav.
»Kdor hitro da, dvakrat da.« Tako rečemo, kadar menimo, da je v neugodnih, nepredvidljivih situacijah pomemben učinkovit in hiter odziv, hitra pomoč. Tega se zavedamo tudi v Zavarovalnici Triglav. Zato že dolgo časa ne sklepamo le zavarovalnih pogodb, ampak vedno večji poudarek dajemo širitvi asistenčnih storitev.
S sklenjenim zavarovanjem si stranka zagotovi finančno varnost, z asistenčnimi storitvami pa ob nepredvidenih dogodkih tudi pomoč, da se v najkrajšem možnem času najde pot do rešitve problema.
Pomoč je v samem bistvu zavarovalništva
Že kratek pogled v zgodovino zavarovanj pokaže, da so ta nastala prav zaradi potrebe, da bi si ljudje med seboj pomagali obvladovati tveganja in škode. V starem veku, kamor segajo začetki zavarovalništva, so se namreč vodje karavan, ki so prenašale vrednejše tovore, dogovorili, da bodo skupno pokrili morebitno škodo, ki bi nastala zaradi roparskega napada na karavano.
Skozi čas so se zavarovalnice spreminjale in spreminjajo se še danes, predvsem tako, da ob škodnem dogodku ne zagotavljajo zgolj finančne varnosti, temveč z asistenčnimi storitvami tudi pomagajo svojim zavarovancem.
Asistenčne storitve omogočajo, da zavarovanci hitro in brez zapletov rešijo težave doma, na cesti, potovanjih ali kolesarskih izletih, težave z zdravjem …
Pomaga lahko tudi Zavarovalnica Triglav
Če se zgodi kaj nepredvidljivega, običajno potrebujemo nekaj minut, da se problema sploh zavemo. Potem se še sprašujemo, koga naj pokličemo. Zaradi obzirnosti velikokrat omahujemo, kdo si bo prav v tistem trenutku lahko vzel čas in nam priskočil na pomoč.
V Zavarovalnici Triglav so ljudje, ki pomagajo v vsakem primeru in v vsakem trenutku. Velikokrat nas pomiri že to, da se je nekdo odzval na naš klic in nam prisluhnil. Če je le mogoče, zaposleni v asistenčnem centru tudi pomagajo, če ne gre drugače, vsaj z nasvetom.
»Naše glavno poslanstvo je, da pomagamo,« pravi Davor, ki je zaposlen v asistenčnem centru Zavarovalnice Triglav.
Izkušnje z asistenco oziroma kako vam pomagamo v različnih primerih
Ko naletite na težavo, pokličite naš asistenčni center. Pozdravili vas bodo zaposleni, ki se trudijo strankam pomagati po najboljših močeh. Ne le da strokovno svetujejo, ampak tudi razumejo, pomirijo in sočustvujejo.
Tako v asistenčnem centru Zavarovalnice Triglav vsak klic obravnavajo z veliko mero strokovnosti in sočutja. Odvisno od vrste težav in asistence, ki ste jo sklenili, bodo za vas poiskali najboljšo rešitev.
Prijaznost, organizacija in hitra pomoč stranki so na prvem mestu, pravijo zaposleni v asistenčnem centru.
V asistenčnem centru Zavarovalnice Triglav dnevno sprejmejo okoli 123 klicev, ki zahtevajo obravnavo asistenčnega primera. Še več pa je klicev, ko ljudje potrebujejo samo ustrezno informacijo ali nasvet.
Ob kakšnih zapletih vam torej lahko pomagajo?
1. Težave na cesti
V asistenčnem centru Zavarovalnice Triglav se največkrat odzovejo na klic, ko se okvari ali poškoduje vozilo. V takem primeru vam pomagajo, če imate sklenjeno avtomobilsko asistenco.
V najkrajšem možnem času vam pošljejo izvajalca. Če je okvara ali napaka manjša, jo odpravijo na terenu, da lahko nadaljujete pot. Sicer avto odpeljejo z avtovleko in vam uredijo nadomestno vozilo.
Alešu Prošku, ki je zaposlen v asistenčnem centru Zavarovalnice Triglav, se je v spomin vtisnil primer, ko je družini kljub pokvarjenemu vozilu omogočil nadaljevanje poti na tako želeni dopust.
Nemalokrat pa se v prometnih nesrečah zgodijo tudi tragedije – človeške izgube. Taki primeri so po besedah Aleševe sodelavke Ajde Kafol še posebej boleči in stresni. Občutki so nepredstavljivi, a hkrati neprecenljivi, ker veš, da si pomagal prizadetemu človeku v stiski.
Preberite primer voznice, ki so ji v asistenčnem centru pomagali, ko se njen avto ni premaknil s parkirišča.
2. Okvare doma
Prva misel pri zamašenem odtoku ali izlivu vode je, da morate poklicati vodovodnega inštalaterja. Tudi pri zavarovanju vašega doma lahko računate na 24-urno pomoč, imenovano domska asistenca.
V takem primeru vam čim prej pošljejo ustreznega izvajalca, ki prepreči nadaljnjo škodo in prične sanacijo. V klicnem centru lahko prijavite tudi škodo in vzpostavite stik s cenilci.
Predstavljamo 5 najpogostejših primerov, ko ni treba, da ste doma sam svoj mojster – pomaga lahko asistenca za dom.
3. Težave z računalnikom
Če računalnik deluje počasi, so vam vdrli v vaš profil na družbenih omrežjih ali sumite, da vam je računalnik okužil virus, lahko težave odpravite tako, da pokličete računalniško asistenco.
Povezali vas bodo z ustreznim izvajalcem, ki pomaga po telefonu. Lahko vas obišče tudi osebno, če se napake ne bo dalo odpraviti na daljavo.
4. Zapleti na kolesu
Predstavljajte si, da se z družino odpeljete na izlet s kolesi. Idiličen izlet po vaški cesti prekine izpraznjena zračnica na otrokovem kolesu. Ste brez orodja in do bližnjega serviserja je dolga pot. Kako naprej?
Brezskrbno kolesarjenje si lahko zagotovite z zavarovanjem koles in kolesarjev, ki poleg drugih kritij ponuja tudi asistenco za kolo in kolesarja. V takem primeru vam bodo poslali najbližjega izvajalca, ki bo gumo, če se le da, zakrpal. V nasprotnem primeru bodo kolo odpeljali do ustrezne delavnice in gumo zamenjali.
V članku predstavljamo, kako z ustreznim zavarovanjem in asistenco varno na pot s kolesom.
5. Zdravstvene težave v tujini
Podate se na brezskrbno potepanje po čudoviti pokrajini italijanskih Dolomitov. A na poti v dolino zadovoljstvo prekine nenaden zdrs po strmem melišču. Nadaljnja hoja v dolino je nemogoča. Helikopterski prevoz v najbližjo bolnišnico je neizogiben. »Boste operirani pri nas ali boste koga poklicali,« vas vpraša zdravnik.
S klicem na telefonsko številko + 386 2222 2864 lahko tudi v tujini računate na 24-urno pomoč asistenčnega centra, če imate sklenjeno Zavarovanje potovanj v tujino.
6. Poškodbe
Po poškodbi zaradi nezgode vas poleg zdravljenja običajno čaka še naporna in dolgotrajna rehabilitacija.
Z Dodatnim zavarovanjem asistence po poškodbi si lahko na podlagi utemeljene medicinske indikacije ob novonastali poškodbi, ki je posledica nezgode, pokrijete stroške opravljenih storitev specialistične ambulantne obravnave, diagnostike in tudi ambulantne rehabilitacije.
V asistenčnem centru vam pomagajo urediti termin v najkrajšem možnem času.
Kako vam Dodatno zavarovanje asistence po poškodbi še koristi v praksi, pojasnjujemo v članku.
7. Zapleti z zdravjem
Če se poškodujete ali se pojavi bolezensko stanje, vam bodo pravice iz zavarovanja pomagali uveljaviti v asistenčnem centru Zdravstvena točka. Kaj vse uredijo za vas, najbolje ponazorijo kar izkušnje zaposlenih.
Lilijani Petrović se je v spomin vtisnil primer, ko je zavarovanec s sklenjenim dodatnim zavarovanjem opravil diagnostični pregled – kolonoskopijo. Njegova napotnica je bila sicer označena z »redno«, a z dodatnim zavarovanjem je bil pri specialistu zelo hitro.
Specialist je pri njem odkril raka. V tistem trenutku jim je v Zdravstveni točki ob pomoči zdravstvenega partnerja uspelo organizirati hiter sprejem zavarovanca v bolnišnico. Zaradi hitre diagnostike in uspešnega zdravljenja se je potem tudi vse dobro izšlo.
Snežani Radinovič in Blanki Logar je najtežje v primerih, ko imajo zavarovanci napačne informacije o obsegu zavarovanja in želijo uveljaviti pravice iz zavarovanja, te pa jim ne pripadajo. Najpogosteje gre za predhodna stanja: samoplačniško zdravljenje zob, ki ni predmet zavarovanja; preventivne storitve, ki so krite po 24 mesecih.
»Najhujše je, ko je človek hudo bolan. Zato nas pomiri, kadar lahko zavarovancem, ki imajo na primer diagnosticiranega raka v ustni votlini, izplačamo zavarovalnino v polni višini.«
Sicer pa sta ponosni na čisto vsak ugodno rešen zavarovalni primer, saj se vedno trudita, da zavarovancem pomagata po najboljših močeh.
Preberite, kako še vam lahko pomagajo zaposleni v Zdravstveni točki.
Naši sodelavci v asistenčnih centrih verjamejo, da se dobro vrača z dobrim. Ne le na delovnem mestu, radi pomagajo tudi v zasebnem življenju, sosedu ali zgolj neznancu, ki se je znašel v težavi. Tako bodo z veseljem pomagali tudi vam, če se kdaj le ne bi mogli izogniti kakšnemu zapletu.
Ko potrebujete pomoč in ste pri nas sklenili asistenco ali Zavarovanje potovanj v tujino, pokličite:
080 28 64 ali
+ 386 2222 2864 za klice iz tujine.
Asistenčni primer lahko hitro in enostavno prijavite v digitalni poslovalnici i.triglav, ki je na voljo tudi kot brezplačna mobilna aplikacija. Z njo lahko tudi ves čas spremljate, kaj se dogaja z vašim asistenčnim primerom.